מלכויות וּנְתַנֶה תוֹקֶף קְדוּשַׁת הַיוֹם: בְּעֶזְרַת הַגְבָרִים מִתְעַטְפִים אֲנָשִׁים בְּטָלִיתּוֹת כְּמוֹ אוֹחָזִים בֶּעָרְפִילֵי טוֹהַר הַחוֹצְצִים בֵּינַם לְבֵין פִּגְמֵי עוֹלָם הַזֶה. וְלִי אֵין טָלִית וְאֵין לִי מָה שֶׁיַחֳצוֹץ. אָרוֹן הַקוֹדֶשׁ פָּתוּחַ, סִפְרֵי הַתּוֹרָה לְבוּשִׁים לָבָן. הַקָהַל מְקַבֵּל עַל עַצְמוֹ עוֹל מַלְכוּת שֲׁמַיִם תְּכוּלִים שֶׁבָּחוּץ קוֹרְאִים לִי לִפְרוֹשׂ זְרוֹעוֹתַי כְּלָפֵּי מֲעְלָה (וּבֵינִי לְבֵינוֹ אָנִי שָׂחָה, מִי אֵל כָּמוֹךָ מְחָבֵּק אוֹתִּי כָּכָה). זכרונות כּיסֵא הָעֵץ הֲחוֹרְקָנִי הַזֶה הוּא אוֹתוֹ הַכִּיסֵא מְהַשָׁנָה שֶעָבְרָה וּמִזוֹ שְׁלְפָנֵיהָ. בֵּין סְדָקָיו חִלְחֲלוּ טִפְטוּפֵי תְפִילוֹת שֶׁלֹא זָכוּ לָעֲלוֹת מַעְלָה, לְעוֹלָם שֶׁכּוּלוֹ טוֹב. נִשְמָתִי שְׁהוּסָר הַגוֹלָל מְעָלֶיהָ סוֹפֶגֶת אוֹתָן אֶל תוֹכָהּ, וּמִיָד מִצְטַמֶקֶת מֵרֵיחַ פְּחֳדִים נוֹשָׁנִים הֳעוֹטְפִים אוֹתִי דִּין וְרַחֲמִים וְדִּין. וְעֶצֶב קַל וְעָדִין. שופרות לֹא בְּהַרְכָּנַת רֹאש וְלֹא בִּכְפִיפַת גוּף. גֵוִי זַקוּף וּמָתוּחַ שֶׁלֹא לֶהַחֲמִיץ אֶת הַרֶגַע הַהוּא כְּשֶׁהַשְׁבָרִים נֶאֱסָפִים לִכְדֵי תְּקִיעָה גְדוֹלָה וּשְלֵמָה. וַיְהִי קוֹל הַשׁוֹפָר הוֹלֵךְ וְחָזֵק מְאֹד, וְבְיָד קַלָה אָנִי מְסִיטָה אֶת מָלְמָלַת הַמְחִיצָה שֶׁבֵּין חַדְרֵי לִיבִּי, שָׁם אַתָה עוֹמֵד וּמִתְפַּלֵל בְּפִינַתְךָ וַאָנִי בְּפִינַתִי, וְאֵין קִרְבָה גְדוֹלָה אֵלַיו מִזוֹ שֶׁבְּקִרְבָתֶּך. וְהַרֶגַע נֶאֱסָף וְהִנֶה כְּבָר מוּסָף. אַשְׁרֵי יוֹשְׁבֵי בֵּיתֶךָ.