חבר'ה, מספיק ללכלכך אחד על השני. לא זו המטרה של צורה. הדס, טפשי לצאת מהכלים בגלל מישהו שלא אכפת לו כהוא זה ממה שאומרים לו.
פנקסון, המטרה של צורה היא לא לרדת על אחרים, גם אם הם מאוד לא נושאים חן בעיניך. אז תתאפק.
כמו שאמרתי בקודם, אני בהחלט מסכים אתך, אבל למה אתה אומר את זה רק לי? אני בסך הכל מגיב להערות של כאלו שמשתלחים בי חופשי. תפנה בבקשה את בקשתך לכולם. כל זמן שמישהו לא יגיב אישית אלי, אני מבטיח שלא להגיב כלפיו. עשינו עסק?
אלמונית זמנית, אמא שלך בהחלט מבינה בצילומים ובעיקר ברמה שלהם. אז אולי יש אצלה בגן עוד מקום לילד שיעשה טוב לחבריו עם צילומי ברל'ה, אולי הוא גם יצליח לצלם איזה חרגול מחייך או נמלה עמלה.
מתחת לכל אבן שמרימים מוצאים את הדס המנומסת, כנראה שמרוב שאת מבלה בצורה את שוכחת ללכת לחוג להליכות ונימוסים. ודין אתה צודק בהחלט, אולי תפנה את הערה הזאת גם לערוגה וגם ליוחאי שתופס טרמפ על כל יצירה של אחרים ומשתלח בהם חופשי? מה שאתה מבקש זה בעצם התנתקות חד צדדית שלא מקובלת עלי
אתה פיטשפת את זה?
זה נהדר.
המיקום שלו והגודל שלו יחסית לפריים, מעולים. אני יכולה להמשיך להתמוגג אבל הגאוניות של התמונה הזאת היא בתמצתיות, אז אסיים כאן.
נהדר.
[ליצירה]
חבר'ה, מספיק ללכלכך אחד על השני. לא זו המטרה של צורה. הדס, טפשי לצאת מהכלים בגלל מישהו שלא אכפת לו כהוא זה ממה שאומרים לו.
פנקסון, המטרה של צורה היא לא לרדת על אחרים, גם אם הם מאוד לא נושאים חן בעיניך. אז תתאפק.
[ליצירה]
מסכים אתך דין
כמו שאמרתי בקודם, אני בהחלט מסכים אתך, אבל למה אתה אומר את זה רק לי? אני בסך הכל מגיב להערות של כאלו שמשתלחים בי חופשי. תפנה בבקשה את בקשתך לכולם. כל זמן שמישהו לא יגיב אישית אלי, אני מבטיח שלא להגיב כלפיו. עשינו עסק?
[ליצירה]
אלמונית זמנית:)
אלמונית זמנית, אמא שלך בהחלט מבינה בצילומים ובעיקר ברמה שלהם. אז אולי יש אצלה בגן עוד מקום לילד שיעשה טוב לחבריו עם צילומי ברל'ה, אולי הוא גם יצליח לצלם איזה חרגול מחייך או נמלה עמלה.
[ליצירה]
חיים, בפורמט הישן של צורה נכתב המוטו של האתר, שלצערי לא מופיע כאן היום.
צורה היא לא במה לירידיות והתקטננויות משום סוג; בשביל זה יש את תבת המסרים.
[ליצירה]
הפתרון הפשוט...
למה לא פשוט להתקרב עוד יותר ולפתוח צמצם?!?! (שייתן עומק שדה צר מאד...)
נ.ב. ואם מישהו רוצה הסבר- אני כאן...
מה שכן- תמונה יפה וחשיבה יפה !
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
ישי שור צר לי לאכזב אותך אבל אני לא רואה שום אמונה בתמונה הזאת אני רואה רק זיכרון מריר וכואב (ניצן שזה לא שאני חושב שאת חסרת אמונה או משהו רק ספציפית לתמונה הזאת)
-תמונה מעניינת שאומרת המון למרות החד ממדיות שלה!
יישר-כח
[ליצירה]
בהמשך לתגובות של קודם...
נראה לי צילום ממש מעניין ויפה דווקא בגלל הקטע שהוא חתוך למעלה (מה גם שאפשר להסתכל על זה לא בתור משהו חתוך אלא צילום של הפרח עצמו) מה שכן, קצת חבל שהחוטים של הפרח לא מפוקסים.
[ליצירה]
קטע נחמד,
מרגישים שהכותבת מלאה ברגשות חיוביים, איזה כיף!,
קצת קשה לי עם המעברים החדים מ-"הערכת עצמך" ל-"תתמודד ותשנה" אבל אולי זה גם חלק מהיופי שבחיים הדברים צרכים להשתלב זה בזה.
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
רוני-
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
[ליצירה]
חברים יקרים-
לרגל שנה לגירוש, התמונה מוצגת ב"מרכז בגין" בירושלים במסגרת תערוכה של אומני בנימין.
ממולץ מאד לבוא,להתרשם, לראות ולזכור.
התערוכה תהייה פתוחה עד ט"ו באב.
בשורות טובות,
יוחאי.
תגובות