דווקא נראה לי שהכתיבה צריכה לבוא מתוך ערפול מסויים של המודעות (אח"כ אפשר להתבונן בדברים מתוך מודעות) כך שאני מסכים עם הדעה. אבל עצם זה שכתבת אותה גורם לנו להיות מודעים לזה ופוגע ביכולת ליצור, לא? אני מקווה שלא...
דעה? זה יותר נכון מדעה, ולא רק נכון !
מאחר ודעה הינה של אדם אחד, וזו ממש אמרת כנף.
אדם המביט מהצד אף על עצמו, מכניס פנימה דברים
אשר אחרים רוצים לראות או לשמוע, אולם לא יכתוב
או ידבר מתוך עמקי נשמתו. לא יהיה זה האני שלו.
תהיה זו דמות מזויפת ותשלוט בו בסופו של הדבר.
אנו כותבים ויוצרים כל דבר, לפי קשרונינו המולד
אשר ניתן לנו במתנה ואנו קצת ליטשנו אותו.
אהדתי, אהבתי, נהנתי. תודה: חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
למי שמכיר את יצירתי "הגירוש מגן העדן" (וכן את הערותי ל"בשבח הפנטאיזם") נהירה כוונתי...
כוחות היצירה של האדם נובעות מתוכו - מתוך הרגש שלו ("מהאלוקים" כביכול) בעוד שיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מן הצד נובעות מכח הדיבור שלו וענינן מידור ומיגור (אנליזה) של הקיים והתרחקות מהאלוקי שבו ("מסך" בחסידות)
לא מסכים, להיפך! לדעתי, כל יכולת היצירה נובעת מיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מהצד.. מי שמסוגל להסתכל מהצד מסוגל לכתוב גם עד כדי התמזגות והזדהות ברמה גבוהה.
[ליצירה]
בס"ד
דווקא נראה לי שהכתיבה צריכה לבוא מתוך ערפול מסויים של המודעות (אח"כ אפשר להתבונן בדברים מתוך מודעות) כך שאני מסכים עם הדעה. אבל עצם זה שכתבת אותה גורם לנו להיות מודעים לזה ופוגע ביכולת ליצור, לא? אני מקווה שלא...
[ליצירה]
דעה? זה יותר נכון מדעה, ולא רק נכון !
מאחר ודעה הינה של אדם אחד, וזו ממש אמרת כנף.
אדם המביט מהצד אף על עצמו, מכניס פנימה דברים
אשר אחרים רוצים לראות או לשמוע, אולם לא יכתוב
או ידבר מתוך עמקי נשמתו. לא יהיה זה האני שלו.
תהיה זו דמות מזויפת ותשלוט בו בסופו של הדבר.
אנו כותבים ויוצרים כל דבר, לפי קשרונינו המולד
אשר ניתן לנו במתנה ואנו קצת ליטשנו אותו.
אהדתי, אהבתי, נהנתי. תודה: חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
למי שמכיר את יצירתי "הגירוש מגן העדן" (וכן את הערותי ל"בשבח הפנטאיזם") נהירה כוונתי...
כוחות היצירה של האדם נובעות מתוכו - מתוך הרגש שלו ("מהאלוקים" כביכול) בעוד שיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מן הצד נובעות מכח הדיבור שלו וענינן מידור ומיגור (אנליזה) של הקיים והתרחקות מהאלוקי שבו ("מסך" בחסידות)
[ליצירה]
לא מסכים, להיפך! לדעתי, כל יכולת היצירה נובעת מיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מהצד.. מי שמסוגל להסתכל מהצד מסוגל לכתוב גם עד כדי התמזגות והזדהות ברמה גבוהה.
[ליצירה]
קנטאור תמיד כותב בצורה סוריאליסטית
אין מתרתו לומר שככה הם באמת כל החסידים - הוא רק מתאר סיטואציה קומית
נראה לי שהושפעת יותר מדי מפירושו של "דרך הילוכו" (שהוא בתורו הושפע יותר מדי מדעותיו האישיות)
[ליצירה]
אהה, ברור - המורשת המפאיניקית הסוציאליסטית חוגגת.
כמו שהיגל כתב (בעקבות אריסטו) - התודעה האזרחית יכולה להתקיים רק בד בבד עם רכוש פרטי - כל מערכת אחרת תביא לכך שהאזרחים יראו עצמם כנתינים - אובייקטים של המדינה - ולא יראו בה את מדינתם
[ליצירה]
לא בועז , לא התכוונתי לבטא שום דבר נשגב יותר ממה שכתבתי :
א. אותה היצירה מופיעה ברשימת יצירותי בתור "יוצר חול : מחרוזת קדוש" - כלומר שיר חול הכתוב בצורת מחרוזת "קדוש" שבמערכת היוצר - מכאן המילה "קדוש " שחוזרת על עצמה
ב. הסיטואציה עצמה היא כדלהלן: בעודי בצבא, בדרכי לבסיס, ישבה לשמאלי בחורה מאנ"ש (דת"ל) שחצאיתה נטתה לתפס מעל לברכיה . היא ניסתה בכוח למושכה למטה ויצאה הסיטואציה המתוארת בשיר
[ליצירה]
ריגושים מטבעם כלים, וכאתארסיס ("דמעות המטהרות")
הוא בטבעו ריגוש ולא רגש.
טוב שהוא ישנו טוב שהוא פג מהרה.
כ"כ רגוש זה לא משהו שאדם מביא על עצמו בכוונת מכוון (בד"כ למעט סמים וכד') אלא משהו ש"נוחת" על האדם.
לעומת זאת צריך לשקוד לפתח את הרגש וזה יכול להיעשות בהתבוננות , בשינוי אווירה וכד'
תגובות