"לעצור את הסכין בזמן". האם כוונת המשורר לעצור את הסכין ולהשאיר אותה בשנות האלפיים או שנת 2004 בפרט? או אולי, הייתה מחשבה להחזיר אותה אחורנית בזמן ושם לבצע דבר. אני מציע לא לעצור את הסכין. יש דברים שפשוט צריכים לקרות.
[ליצירה]
"לעצור את הסכין בזמן". האם כוונת המשורר לעצור את הסכין ולהשאיר אותה בשנות האלפיים או שנת 2004 בפרט? או אולי, הייתה מחשבה להחזיר אותה אחורנית בזמן ושם לבצע דבר. אני מציע לא לעצור את הסכין. יש דברים שפשוט צריכים לקרות.
[ליצירה]
זה לא עובר טוב. קודם כל, אם אתה מכניס את זה לסיווג שירה - כדאי שתוודא שזה נראה ככה. לא הקטיעה האקראית של השורות הופכת סתם קטע לשיר.
ההתחלה - ברור שיש לך כאן אמירה כלשהי בקשר לימין/שמאל, רק שאני לא הבנתי בדיוק מהי.
'הלילה שהופיע באותו היום' - לא ברור, לא מובן. זה אולי נשמע טוב, אבל בפועל, אם זה לא בא להגיד משהו - אז זאת בעיה.
הבטתי סביב וראיתי שאין איש מלבדי, השקט הנורא קרע את אוזניי.
ברחתי משם בכל מרצי, אל ביתי הגדול והחם.
היתה לי בעיה עם שני המשפטים האלה - הם ממש לא עברו טוב.
מה שכן יש לך - זה אווירה. תמשיך!
[ליצירה]
שאני לא אבין. אני מצטערת אם זה נשמע בוטה, אני לא מתכוונת להעליב - אבל.
ההרגשה כאן היא לא שהשקעת בטקסט והבאת את מה שהכי טוב מבחינתך, אלא שהכנסת משהו אחרי חשיבה של חמש דקות. אולי זאת הבעיה שלי עם הסגנון הזה, אבל אני לא ממש יודעת איך להסתכל על זה, ואני לא בטוחה שזו אשמתי.
[ליצירה]
תראי.
אם תורידי את האנטרים ככה שזה יראה קטע - עדיין תהיה לזה אותה משמעות בדיוק. לעמד שורות ולקטוע אותן לא הופך טקסט לשיר. אני ממליצה לך, פשוט, להתחיל לקרוא - כמו שאי אפשר לדעת, לדוגמא, לצייר כמו שצריך אם לא לומדים קודם - ככה גם בכתיבה. נתן יונתן, יהודה עמיחי, אלתרמן, דליה רביקוביץ' - אלה דברים בסיסיים, שיש הרבה מה ללמוד מהם.
תגובות