[ליצירה]
מארי שאהבה נפשי,
התרוצצתי בין חדרייך אף המתנתי,
פיללתי כי אבין שפת המשוררת, והיא
רחוקה ממני, וכל שגיליתי הוא, כי דל שכלי
מול ערימות הדימויים ותנועת עיצורייך
ועודני אחוזה בסבך.
בין כך ובין כך - אוהבת
כּנרת
[ליצירה]
לכל יצירותייך נדרשת קריאה שניה ולזו נדרשו לי שלוש
על מנת להגיע אל עומק המונולוג ולכוונותייך.
אכן כתיבה נהדרת אף על פי שלא מובנת לרבים.
געגוע עז וכאב נסתר מאחורי המילים הנהדרות.
תודה:
חיים
[ליצירה]
או. אילו ביטויים. נפלא.
* ביטויים... נהדרים, כפי שכבר הזכרתי. שפה נפלאה. כתיבה מקסימה. מה עוד?
* בולבלתי עד סוף. מה? את חכמה מדי בשביל תגובותיי. אשמח אם תאירי עיניי ואגיב ביתר מחשבה.
* משהו מורגש... אך חומק בין אצבעותיי. ראי סעיף קודם.
תודה!
[ליצירה]
***מצוין***
אנחנו חלק מהזמן, והזמן פועל עלינו את פעולתו, לאט אבל בטוח. משאיר אחריו סימנים מעידים לעתידים בו לבוא. אולי סימני אזהרה. ואני רואה בין השורות השלמה אבל גם ביקורת סמויה על היותנו חלק מאותו גן נסלע בדממת דגים שקועים בת מיליוני שנה.
אולי יש בכוחנו ללמד את הרוח הנצחית דבר שפעם ידעה, ללמוד מהסימנים המעידים, מחכמת השביל.
תודה, על כתיבה מאתגרת ויפהפיה.
[ליצירה]
רחלי,
שיר יפה. באמת. אבל מה - עניינים טריויאלים. עץ, מרפסת, טיילת, כל זה רק כדי לשמוע "את יפה, את יפה"?נו, באממממת !
חפשי מישהו, קצת יותר מועיל, ומעניין....:))
[ליצירה]
אח, מר פרידמן. תודה לך על הרצאה כה מלומדת. וראה איך בדרך חתחתים הובלת אותנו בסמטאות האוונגרד אחוזות הרפאים. האוונגארד מוגדר בהתאם לרוח התקופה לתוכה נולד. מה שהיה מהפכני לפני דור, ללא ספק יעלה היום לא יותר מחיוך על שפתי נערינו הנחמדים (ראה "פטיומקין", וגם אפרים קישון ודומיו).
במקום להרבות במילים, שהרי ממילא אנחנו מוגבלים (22 אותיות וכו') נסתפק אם נזכיר את "ספרות זולה". יצירה אוונגרדית במיטבה, ובכל קנה מידה...
אגב פוסטמו' , תם העידן. אז איך נכנה את זה החדש? חוזרים אל המקלות והאבנים... ואם זה לא אוונגארד , אז איני יודעת מהו..
מטעם הלא מצונזרים, ובחסותו האדיבה של סטיוארט מיל
:))