שחף - להגיד ת'אמת? זה ירח...
הבעיה היא שבצילום הצקורי היו עליו קצת עננים וחשבתי להוסיף את זה בפוטושופ אחרי הסריקה, אבל גם ככה הסריקה יצאה בהירה קצת יותר מהמקור, אז זה כבר לא נראה לילה ממילא....
אבל גמני אהבתי את הסינוור (:
והתשובה שלי לשחף עונה גם על השאלה של חובב (:
זה היה לילה במקור :(
והירח היה מכוסה קצת עננים...
אולי מתישהו אני אסרוק את הצילום המקורי ואשים, שתוכלו להשוות (אהמ.. לא כדאי).
הביצוע.
בכוונה בחרת צבעים כחולים בלבד לשמיים?
עם שמש כזאת חסר קצת צהובים וכתומים לציור, המקור נראה קצת מוזר בתוך כל הים הכחול הזה. השמיים נראים קצת לא מציאותיים.
ואולי זה מה שרצית.
שמחתי לראות עוד ציור יפה שלך...
ממש ממש ממש מקסים!!!!! ההילה מסביב לירח נראית כל כך מושלמת!!!!!
היה ממש כיף לראות עוד ציור שלך.
חובב- אני לא רואה בעיה במקור. חבל לנסות למצוא בכוח ביקורת.
אני דווקא ראיתי מיד שזה לילה. עם כזה ירח אין פלא שזה לילה בהיר.
[ליצירה]
לא מסכימה איתך, טל.
בקשר ל-א'. אני בטוחה שלא לזאת התכוון המשורר.. הוא בסה"כ הציג את דמות הבת המתנחלת כפי שנפוץ היום לראות, ולא להעמיד קריטריון. ממש לא. השיר בא כביקורת, ואם מישהי מתנחלת ו"לא עומדת בתנאים" - אשריה וטוב לה.
בקשר ל-ב. גם בזה אני לא מסכימה. יש דרישות הלכתיות - לא ללכת עם מכנס, לא לגעת בבנים. אם מישהי מאמינה באלוקים, מאמינה שהתורה היא אמת, מאמינה בשכר ועונש והעולם הבא, מאמינה שמעמד הר סיני אכן היה - אמורה לקיים את המצוות כמו שצריך, ולא "לחפף", במיוחד לא בדברים כל כך ברורים כמו למשל חוצפה או איסור נגיעה. זו צביעות, באיזשהו מקום - שהרי אם אלוקים קיים וצריך לעשות את המצוות, מאיפה האומץ ללכת בגלוי עם מכנס, למשל? וזהו גם חילול ה' גדול.
לא באתי להעביר עליך ביקורת ח"ו, אני גם לא מכירה אותך, וזה לא בא כהודעה אישית. דיברתי כאן על דמות הבת כפי שהיא מצטיירת בשיר לעומת התגובה שלך.
תגובות