הקץ, למפלגות עדתיות!
הגיעה העת,
לומר לכולם: התאחֶדו!
אל להישאר בחושך,
לעולם!
לשיטות הפרד -
התנגֶדו.
העולם,
קדימה צועד;
בני - לאומים ועדות שונים,
זורמים אחד אל תוך משנהו.
יחד,
עתיד של תקוות נבנה;
נשתלב,
זה בזהו!
אינך צודק,
אמיתות יש לומר, בין ישפיעו בין לאו.
אכן, שיר עצוב ונוגע ללב!
ובכן, מי יתן זה השיר לִמציאות!
קורא אף אני לאיחוד הכחות-
מול אויב משותף,
ולא מול אחים.
!!
האויב הערבי
נגדנו נלחם!
היזהֶרוּ!
אל תרבו, בפירוד,
סכנה!
בברכת "וחרבי תאכל אויב",
נקמות וכל הכרוך,
יצחקוס אריוס,
טריבון,
מדינת יהודה.
האיחוד יקרה מעצמו עוד דור או שניים בנתיים למרות שנראה שאין איחוד הוא קיים תחשוב רגע מה הייתה מעדיף שימות תינוק יהודי או ערבי (מבלי להתחקם ולהגיד אף אחד)....
רואה לא חשבת איזה תינוק זה יהיה אשכנזי, מזרחי או דתי או חילוני.
נקים מפלגה גרוזית
אחריה מפלגה אשכנזית,
אולי נקים מפלגת סמך טת
ואחרי דור נתרט?
נבנה מפלגת מתנגדים
ואחריה מפלגת חסידים,
אולי מחסידות צאנז,
נו תנו לו צ'אנס.
במצע נפתח שולחן
וגפילטא יהיה לפולחן,
נלגום מחיה במפלגת מרוקאים
ונשיר:
הנה מה טוב ומה נעים
די, שמואל, מספיק!!
תרשה לי לומר לך, בלי להעליב- בפוליטיקה- אתה גרוע. אז פשוט תפסיק עם זה!! תפסיק לבזבז שוב ושוב את כשרונותיך על כלום- על פוליטיקה, היא לא שווה אותם!!!!!
ודי לשתול מקפים לרוב!!!!! וסמני קריאה!!!!! (דווקא פה לא שתלת הרבה מקפים..) אבל מה שכן באמת שמתי לב, זה שאתה שם פסיקים בלי קשר, בלי שהם אמורים להיות שם....
למשל: הקץ, למפלגות עדתיות ( ! ) -(מה שייך פה סימן הקריאה?..) הסתכל הפסקה הזאת, תקריא לך את זה רגע בקול, תחשוב טוב על הפסיק הזה.. אתה עדיין חושב שהוא במקום?....
תחשוב על זה...
מחכה ליצירה באמת איכותית שלך..
בתש..
האיחוד - לאומי,
עם מפדל, יצעודה.
אולי גם את ש"ס יצרפו אליהם.
אולי יהדות התורה תעמודה
איתם שכם אחד מול חילון מכרסם.
ועוד אחד,
איחוד העמים - מחיקת כל טובה
עם אחד חסר אופי יהיה העולם.
דבר זה לא יכון, רב שונה מדמיון
אז שיתוף פעולה טוב, עירבוב לא.
וזהו.
[ליצירה]
אינך צודק, הו גאיוס!
אינך צודק,
אמיתות יש לומר, בין ישפיעו בין לאו.
אכן, שיר עצוב ונוגע ללב!
ובכן, מי יתן זה השיר לִמציאות!
קורא אף אני לאיחוד הכחות-
מול אויב משותף,
ולא מול אחים.
!!
האויב הערבי
נגדנו נלחם!
היזהֶרוּ!
אל תרבו, בפירוד,
סכנה!
בברכת "וחרבי תאכל אויב",
נקמות וכל הכרוך,
יצחקוס אריוס,
טריבון,
מדינת יהודה.
[ליצירה]
..
האיחוד יקרה מעצמו עוד דור או שניים בנתיים למרות שנראה שאין איחוד הוא קיים תחשוב רגע מה הייתה מעדיף שימות תינוק יהודי או ערבי (מבלי להתחקם ולהגיד אף אחד)....
רואה לא חשבת איזה תינוק זה יהיה אשכנזי, מזרחי או דתי או חילוני.
[ליצירה]
...
יצחק בן - מרדכי,
בקצב הזה,
לא - תצליח
לחקות את המקור!!!
הלא - הוא
שמואל לבית הירושלמי;
שהרי!
לא - שתלת כלל
בדבריך,
מקפים חסרי - פשר
באמצע המילים.
[ליצירה]
נקים מפלגה גרוזית
אחריה מפלגה אשכנזית,
אולי נקים מפלגת סמך טת
ואחרי דור נתרט?
נבנה מפלגת מתנגדים
ואחריה מפלגת חסידים,
אולי מחסידות צאנז,
נו תנו לו צ'אנס.
במצע נפתח שולחן
וגפילטא יהיה לפולחן,
נלגום מחיה במפלגת מרוקאים
ונשיר:
הנה מה טוב ומה נעים
[ליצירה]
די, שמואל, מספיק!!
תרשה לי לומר לך, בלי להעליב- בפוליטיקה- אתה גרוע. אז פשוט תפסיק עם זה!! תפסיק לבזבז שוב ושוב את כשרונותיך על כלום- על פוליטיקה, היא לא שווה אותם!!!!!
ודי לשתול מקפים לרוב!!!!! וסמני קריאה!!!!! (דווקא פה לא שתלת הרבה מקפים..) אבל מה שכן באמת שמתי לב, זה שאתה שם פסיקים בלי קשר, בלי שהם אמורים להיות שם....
למשל: הקץ, למפלגות עדתיות ( ! ) -(מה שייך פה סימן הקריאה?..) הסתכל הפסקה הזאת, תקריא לך את זה רגע בקול, תחשוב טוב על הפסיק הזה.. אתה עדיין חושב שהוא במקום?....
תחשוב על זה...
מחכה ליצירה באמת איכותית שלך..
בתש..
[ליצירה]
ובכן!
העניין הוא, כי אינני מתכוון לומר, שאת העוגה צריכים לחלק בין אנשים, מבלי שהם יתרמו לאפייתה.
לדעתי, על כל אחד ליצור, על פי כישוריו ומצבו הבריאותי. העניין הוא, שבשיטה הקפיטליסטית; כמו כן, בצורה מעווותת של סוציאליזם, אין אפשרות, ליצור תנאיים, שיאפשרו לכל אדם, להוות חלק בכוח היצרני של ארצו או יישובו. בחברה קפיטליסטית, נהוג שהמעסיקים מקבלים לעבודה, רק מי שמתאים להם ושהם זקוקים לו לעבודה זו או אחרת. במילים יותר פשוטות, העובד בארץ קפיטליסטית, הנו כלי - שרת בידי המעסיק שלו; איזה מין בורג שמתי שלא צריכים אותו, יכולים לברגו ולזורקו למזבלא.
לכן, כדי שכל אחד ירגיש, שהוא תורם ומקבל בתמורה לכך, יש ליצור מקומות עבודה לכולם; ושלא יישאר אדם, שלא הצליחו לספק לא מקום עבודה בהתאם לכישוריו ויכולותיו.
דבר שני, אל נשכח, שרוב הכסף שנלקח היום מהעם, מועבר לפיתוח התנחלויות ולחיזוק מערכות אבטחה סביבן, כולל הקמת גדר ההפרדה, שעוד כמה שנים, ויתברר, כי לא היה שום צורך בהקמתה. הרי, הגדר הזו, חורגת בקילומטרים לא מעטים, מהתוואי של הקו - הירוק.
בינתיים, זהו!
[ליצירה]
לדוב
לא, לא שואה, לא גירוש ספרד וכו', לא קרו בגלל הציונות, כל אלה קרו בגלל שנאה כלפי יהודים, שראשיתה עוד במלחמות דת מראשית הנצרות. העניין הוא, שהציונות גרמה להתעוררות מחודשת של הגזענות ושנאה אנטי-שמית כלפי יהודים. כי צריך להבין, כששליט מסויים עושה פשעים, מי שמשלם זה פשוטי עם מבני עמו.
[ליצירה]
לגבי "גירוש היהודים"
תראה, יש הבדל, בין גירוש האוכלוסיה הערבית של הארץ ב-48, שחייתה בארץ מאות רבות של שנים ברציפות, ושהיה לה קשר שורשי אל האדמה הזאת, ובין פינוי התנחלויות, אשר הוקמו בדרך של כיבוש והפקעת אדמות בידי השלטון הישראלי.
[ליצירה]
ידע שלי בהיסטוריה
אכן חופף את יומרתי, וכל מה שאתה כותב ידוע לי ודרך אגב, הנו נכון ביותר. עם זאת, יש להביא בחשבון, כי בשטחה של רצועת עזה יושבת אוכלסיבה, אשר מגדירה את עצמה פלסטינית, ואשר דורשת עצמאות לאומית, בדיוק, כמו ערביי הגדה המערבית. עכשיו, אני בתור מהפכן תומך בהגדרה עצמית של הפלסטינים, קודם כל, מכיוון שלדעתי הדבר יכול לתרום למהפכה עתידית באיזור, שבינתיים, אחד הדברים שמונעים אותה, זה הסיכסוך הלאומי בין ישראלים לפלסטינים.
[ליצירה]
בושת וחרפה לממשלה הזו
לגבי אמירתך: כבוד! לממשלה המטומטמת ואכזרית הזו, רצוני להעיר, כי לא עלינו ממשלת זוועה כזו, הפוגעת בעניים וקשי יום, כדי שיהיה לה כסף לנהל מלחמות נגד פלסטינאים.
גם אני פגוע ממשלת זדון הזו; לכן, אל לך לשיר הלל לכנופיית בריונים, ברשותו של רב - הקצבים ונותן חסות לשחיתות בניו.
בושת וחרפה, לבוחר הישראלי, הן משמאל והן מימין, הנותן ידו לדוקטרינה הציונית של השלטון הישראלי; דוקטרינה, שפירושה - שיעבוד לצמיתות למלחמות ולשפיכויות דמים.
עד כאן!
[ליצירה]
לגבי פעלים חדשים ושאר ירקות
ראשית, אני דורש את יתנצלותך על כך, שכינית אותי עולה חדש. דבר שני, בשירה, זה מתייחס קודם כל, לאלה מאיתנו יודעי ח"ן בכתיבת שירים הראויים לשמם, מותר ואף רצוי לשנות מילים . הרי רוב גדולי משורריה של השירה העברית, נוהגים כך. וכך גם אנוכי.
ומעתה, אני מבקש פעם נוספת, להתנצל בפניי על הכינוי המעליב הזה של עולה חדש, לאדם שנמצא המון שנים בארץ, ושנחשב לבין עמודי התווך של השירה העברית המהפכנית.
תגובות