[ליצירה]
א. ברכה הבאה ל"צורה" איזה כיף שיהיו כאן עוד צלמים!
ב. תמונה מעניינת אולי הייתי סוגר צמצם עוד קצת כדי שגם הקיר יהיה חד, קצת חבל שהחלק העליון של המעוין חתוך...
מותר לשאול איפה זה?
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
אריה, אסתכן ואומר שנראה לי שזו התמונה הכי יפה שפרסמת...,
-משחק יפה של אור וצל והשחור לבן רק מדגיש עוד יותר,
-קצת חבל שהתמונה ממורכזת מידי (האובייקט, האיש מידי במרכז!)
ואגב אותי התמונה החזירה קצת לימי החגים- מעניין למה...
יישר-כח!
[ליצירה]
עומק שדה....
רפי לטעמי אם משהו לא הולך לך בצילום הפיתרון הוא בחיים לא פוטושופ....
קצת לגבי עומק שדה: ככל שאתה עומד רחוק יותר המעצם המצולם אז הפונקציה של צמצם פתוח או סגור פחות משפיעה יכול להיות שבגלל זה לא הגעת לתוצאה הרצוייה
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
רוני-
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
תגובות