ואיך לא אכתוב עלייך
כשכל הלילה התגלגלתי כשיכור
חשבתי-
על מה חשבתי
וכשקמתי
סידרתי שיער וראיתי
אותָך
השתקפותך בראשי
ואת
אין לך צורה
ואת
ללא גוף?
וּבדֵיעה אחת
וְשערה אחת
התעריתי בך
והבנתי
שלא היה כדבר.
הכנתי לו משוקו
מרקחת קוסמים
ניתקתי לו את הפלאפון
ע"מ שלא ישתחרר...
היפנטתי את עיניי רוחו @ @
ויראני כל הליל בברקת כוכבים
ליתר בטחון
הקפתי אותו בקורים מיובאים
ועכשיו הוא עובר דרכי
כאילו
הנני איננה
מיקה מוני
בודדה
[ליצירה]
גם יפה וגם מוכשר
הכנתי לו משוקו
מרקחת קוסמים
ניתקתי לו את הפלאפון
ע"מ שלא ישתחרר...
היפנטתי את עיניי רוחו @ @
ויראני כל הליל בברקת כוכבים
ליתר בטחון
הקפתי אותו בקורים מיובאים
ועכשיו הוא עובר דרכי
כאילו
הנני איננה
מיקה מוני
בודדה
[ליצירה]
יהודיה, אני ממליץ לך לא לכתוב בצורה המרכזית כי זה פחות קריא. לא ממש מוצלח בכל שיר.
הנה הארותיי:
חוט של משי, עדין
כמעט שקוף
כמעט בלתי מורגש. * לא מתחבר כל כך עם שאר השיר. הקשר מובן אך לא זורם.
וכשאני בבדידותי
סיבים דקים של משי
עטפוני, * למה בזמן עבר? לא שייך לזמן שבו מתחילה.
והוצפתי* געגוע. *כנ"ל
דבורים קטנות
מפזרות על עפעפי*י אבקן
מהפרח שעזבתי.
אהבה עדינה,
. חוט של געגוע
הרבה הצלחה בהמשך.... שי.
[ליצירה]
מסר כפול:
1.
"ראית אותי נבוך,
מבלי לומר דבר".- לא מובן. כמו שכתוב עכשיו, זו היא לא שאומרת דבר. ואתה, כוונתך שאתה לא אמרת דבר. האם כך? לכן:
"ראית אותי נבוך
לא אומר דבר".
3. הבית הראשון עומד לבדו. וזה טוב.
2.
"אולי בפעם הבאה" אמרתי,
וחשבתי,
"אולי לא תהיה פעם הבאה".
טוב יותר כך:
"בפעם הבאה", אמרתי
וחשבתי-
אם תהיה "פעם הבאה". - או כפי שנראה לך שורה זו..
תגובות