כי השלהבת בנשמתו של יוצר לא יכולה לעצור במהלכה מעלה מעלה...לבעור!
זהו גורלו של משורר...
הכתיבה שלך נורא עדינה ונדמה שכאילו בשקט אתה חודר לנשמות של אחרים...ונוגע...
בהערכה רבה
פרח בר.
[ליצירה]
כי השלהבת בנשמתו של יוצר לא יכולה לעצור במהלכה מעלה מעלה...לבעור!
זהו גורלו של משורר...
הכתיבה שלך נורא עדינה ונדמה שכאילו בשקט אתה חודר לנשמות של אחרים...ונוגע...
בהערכה רבה
פרח בר.
[ליצירה]
ליצחק!
א. בענין הקדמות: כמו שהרמב"ם ציין במורה : הוא מאמין בבריאה לא בגלל שאמונה זו מהותית ליהדות אלא בגלל שאין הקדמות נראת לו הגיונית (והיו מגדולי ישראל, שהאמינו בבריאת יש מיש)
ב. יש הרבה דרכים להבין את מושג הנס ועין רמב"ם במורה
לדעתי, פשוט שגם הנס משתייך לשרשרת הסבות והתוצאות (להזכיר: בלעדי עקרון הנסיבתיות אין מחשבה אנושית אפשרית)
ג. וד. ראה המשך החבור!
[ליצירה]
לא נראה לי שזה על השואה.
דווקא רציתי לנסח הפוך מ"רעיה":
שאע"פ שכל הדקירות הם כאילו לטובתי הן עדיין דקירות (ומי יודע אם עוזרות בכלל)
כך הנם כל החיים: אנו רגילים לחשוב שחינוך, לדוגמה, הוא לטובת הילד אך עד כמה באמת ייסורים יכולים להיות לטובתו של אדם?
הרי ס"ס בצורה רגעית הייסורים לא יכולים טובים ואם על העתיד דברינן "העבר אין והעתיד עדיין.."
[ליצירה]
הייתי שמח אילו היית חוזרת לעסוק בתנ"ך ובמיתולוגיה היוונית - זה הרבה יותר מעודד מהשואה
"אל תביטו לאחור, הניחו להולכים"
למרות שאני לא מסכים עם המשפט הזה בד"כ והשואה היא נושא חשוב שראוי לעסוק בו, אעפ"כ, איני יודע עד כמה כדי "לשקוע" בעיסוק זה.
אני מבין שזהו כנראה הנושא שמעסיק אותך יותר מכל בשנה וחצי האחרונות, אך איני יודע עד כמה זה בריא לאדם צעיר לחיות את השואה כל הזמן.
אתוודה שלטעמי את חוזרת על עצמך יותר מידי בשירי השואה הללו. זה כמובן לא מפתיע - השואה לא עודכנה בשנה האחרונה ואין מנוס אלא לחזור על הסיפור שוב ושוב...
ועם כל זאת - חבל.
[ליצירה]
חברי צורה היקרים! היוצרת מבקשת שאם אין אתם יכולים לאזן את הביקורת השלילית שאתם רוצים לתת לה ע"י ביקורת חיובית באותה הכמות והאיכות, אנא, אל תקראו את יצירותיה!
[ליצירה]
ברוך הבא אכן!
האם השירים במקור בעברית או המה תרגום?
את שירי האהבה שלך אהבתי - הם פשוטים ונוגעים ללב
לגבי שירי השלום - מוזר איך אתה בו זמנית מייחל לשלום ומצפה למפלת הרשעים , אצלנו נהוג לומר "יתמו חטאים ולא חוטאים"
תגובות