[ליצירה]
הזוי משהו..
וחוצמזה לא יודע מה איתכם אבל אם אני הייתי נתקל בסיטואציה הייתי פשוט מרים אותו.. בטח שלא הייתי מביים משהו כזה. יש גבול למה שאפשר לעשות "בשם האומנות"..
[ליצירה]
רן*
א.כן. זה נפסק.
ב.נכון שנשק נועד להרוג את הרע אבל אם תשתמש בו נגד הטוב הוא יהרוג גם אותו. הוא אינו יכול להבדיל. זהו תפקידו של האוחז בו.. [וכבר אמר מישהו"נשק אינו הורג אנשים. אנשים הורגים אנשים] לכן הטוהר שייך באוחז ולא בנאחז..
ג. לגבי הפתיחה הזכרת לי: בהפסקת אוכל-אוכלים.
בהפסקת שתיה-שותים.בהפסקת עישון-מעשנים,ובהפסקת אש? נכון.. יורים..
[ליצירה]
הממ
זה לא ביה"כ של שירת הים?! טוב נו,עכשיו תגידי ששירת הים זה הרחבה של נוו"ד.. ניחא.. יש הרבה אמת בדברייך אבל זה לא הכל. למען הדיוק זו הדרך שבה התקשורת משתדלת להציג את המאבק ולצערי אנחנו די מקילים עליהם בעניין..
[ליצירה]
אריאל...
אתה קצת אוטופי ביחס שלך לדרוזים (ובלי לפגוע-אתה גם נשמע אליטיסט סטייל אור עציון,אבל לא נכנס לזה..) אתה שוכח או אולי מתעלם מהבגידות החמורות שלהם במדינה. אני ארענן את זכרונך ב2 דוגמאות.
1. סא"ל דרוזי ששיתף פעוךה עם חזבאללה.
2. תושבי כסייפה בנגב ששתפו פעולה עם המפגעים בבאר שבע.. וזהו רק אפס קצהו של הקרחון..
[ליצירה]
זר..
לידיעתך,אין בעיה להכניס נשק לביה"כ..
במיוחד במקומות מועדים וגם במקומות רגועים.
בחגים בד"כ יש תורנים שמגיעים עם נשק לתפילה כי יש הוראה ביטחונית...
[ליצירה]
רוצה להגיב אבל מסתבך כי יוצא לי פוליטי ולא רוצה להיכנס לזה..
אז טכנית.. אם מדובר על גוש קטיף נראה לי שמזרח הוא לא הכיוון הנכון לתפילה.. אם כבר צפון או צפון מזרח..
[ליצירה]
רן*
חלילה. איני מתיחס בהתנשאות כלל. האמת שלצערי אני בהחלט מודע לצורך החשוב הזה ובי בהחלט ניתן לחשוד במיליטנטיות יתר.. בשילוב שכלי כמובן..
לכן בא ההמשך: האוחז בנשק חייב להיות מודע לעוצמה הנתונה בידו ולהשתמש בה בתבונה. כאן נכנס הטוהר. ערך עליון אם תרצה. הפעלת שיקול דעת והבנה והפרדה ברורה בין הצורך והכורך לבין גחמה..
תגובות