זה שאתה פרסמת את התמונה - הבהרת.
אך אתה זה שצילם אותה??
להשכלה כללית, ברקע יש בניינים חדשים-חדשים ועוד כמה בבניה. והדמות לובשת חצאית או מכנסיים קצרות ורחבות..
אבל יפה.
גמני לא הבנתי מה בדיוק עובר על ההבל.
הדמות הוא זכר שלובש בגד ים, שבא בצורת מכנסיים קצרות ורחבות, להגדרתך.
אני זוכרת לפני זמן כלשהו, די קרוב להצטרפותו של מגן, שהוא מרסם פה את התמונה הזאת. אני עדה! היה פה דיון על התפישה שמביע הצילום, לגבי גדולת האדם וכו'. היו תגובות רבות. ואם זכרוני אינו מטעני בפרסום הקודם מגן כבר אמר שהוא צילם. אם אני לא טועה.
[ליצירה]
...
הצילום היה פה ועוד איך, אפילו הורדתי אותו לוולפייפר שלי מכאן..
אני רק לא זוכרת מי הביא אותו לכאן, אבל אם "מגן ולא יראה" אומר שזה היה הוא, אני מאמינה.
[ליצירה]
האם זה אתה?
זה שאתה פרסמת את התמונה - הבהרת.
אך אתה זה שצילם אותה??
להשכלה כללית, ברקע יש בניינים חדשים-חדשים ועוד כמה בבניה. והדמות לובשת חצאית או מכנסיים קצרות ורחבות..
אבל יפה.
[ליצירה]
כן,
גמני לא הבנתי מה בדיוק עובר על ההבל.
הדמות הוא זכר שלובש בגד ים, שבא בצורת מכנסיים קצרות ורחבות, להגדרתך.
אני זוכרת לפני זמן כלשהו, די קרוב להצטרפותו של מגן, שהוא מרסם פה את התמונה הזאת. אני עדה! היה פה דיון על התפישה שמביע הצילום, לגבי גדולת האדם וכו'. היו תגובות רבות. ואם זכרוני אינו מטעני בפרסום הקודם מגן כבר אמר שהוא צילם. אם אני לא טועה.
[ליצירה]
רן*
נשק הוא כלי משחית. למצוות שחיטה כידוע לך יש הרבה סייגים. גם להריגת אדם? נכון שהרמב"ם אומר - בשעת מלחמה,טוב שבגויים הרוג- אבל זה רק מכורח. זו אינה טהרה. עובדה גם ש"כהן שהרג את הנפש אינו רשאי לשאת את ידיו.." אז היכן היא הטהרה שבהריגה אותה ציינת?
[ליצירה]
בס"ד
יצחק, א.אני ממש לא שמלאני. זו עוד בעיה שמושרשת
לצערי בציבור שלנו שמקשר את השרות מידית עם כל מה שקשור לשמאל וכו'.
ב. לצערנו יש אנשים ש"לוקחים את החוק לידים ועושים מעשים שאינם ראויים לשומרי תומ"צ... כך שיש הצדקה ולו כלשהי לקיום המחלקה. מלבד זאת-המחלקה הנ"ל אינה פועלת רק כנגדנו היינו תושבי יש"ע ודת"ל אלא גם כנגד פורעי חק אחרים. למשל:מוכרי נשק על רקע לאומני שהינם יהודים וכו'..
[ליצירה]
רן*
חלילה. איני מתיחס בהתנשאות כלל. האמת שלצערי אני בהחלט מודע לצורך החשוב הזה ובי בהחלט ניתן לחשוד במיליטנטיות יתר.. בשילוב שכלי כמובן..
לכן בא ההמשך: האוחז בנשק חייב להיות מודע לעוצמה הנתונה בידו ולהשתמש בה בתבונה. כאן נכנס הטוהר. ערך עליון אם תרצה. הפעלת שיקול דעת והבנה והפרדה ברורה בין הצורך והכורך לבין גחמה..
תגובות