כי השלהבת בנשמתו של יוצר לא יכולה לעצור במהלכה מעלה מעלה...לבעור!
זהו גורלו של משורר...
הכתיבה שלך נורא עדינה ונדמה שכאילו בשקט אתה חודר לנשמות של אחרים...ונוגע...
בהערכה רבה
פרח בר.
[ליצירה]
כי השלהבת בנשמתו של יוצר לא יכולה לעצור במהלכה מעלה מעלה...לבעור!
זהו גורלו של משורר...
הכתיבה שלך נורא עדינה ונדמה שכאילו בשקט אתה חודר לנשמות של אחרים...ונוגע...
בהערכה רבה
פרח בר.
[ליצירה]
אחי, הדיון הזה התנהל לפני 6 שנים וכל הדעות כבר נאמרו בו.
מי שלא השתכנע אז מטיעוניהם של שני הצדדים, כנראה גם לא ישתכנע עכשיו.
אבל אם אתה מתעקש....
[ליצירה]
א. וואו , מזמן לא הייתי פה
ב. ראויי בהחלט להיות עניו, לדוגמא לא לטעון על קיומם של דברים מחוץ לתחומי השגתך
ג. רואה האורות היה בעצמו פנטאיסט כפי שציינתי לעיל
ד. לא שללתי כוחה של תפילה - אדרבא ראה לעיל מה שכתבתי (- מה לזה ולדטרמיניזם? האם יכולתו של אדם לפעול מוכיחה משהו לגבי העדרו של המפעיל אותו?)
ה. תלונות אפשר להפנות לשכל הישר
[ליצירה]
דווקא על העברית של שמואל אל למבקר להתנפל כה חיש...
עברית הוא דווקא יודע טוב מאד. הוא אמנם משתמש בשורשים עבריים בצורה, איך נגיד, יצירתית משהו אך זה מהווה חלק מהרשיון הספרותי הניתן לכל משורר.
ראה למשל את שירי הקילירי ודומיו.
בכלל, לשון שירית מאז ומתמיד לא דמתה ללשון הפרוזה. כך זה גם בתנ"ך (איפה בפרוזה תנ"כית תמצא מילה כמו "למו" או "חיתו- ארץ"?)
אני כמובן מדבר מהרהורי ליבי - פרו דומו - גם אני נוטה לעוות מילים שתתאמנה למצלול, למשקל ולחריזה...
[ליצירה]
שלושת הערותי האחרונות :
'יגעים, נלאים' -יגעים ונלאים
"ינוד דן למשבתי" - משבתי
"יושיטי ראש השורה" - ראש שורה
"ויצמיאי געגועים" - יצמיאי
לא היו מחוסר הבנה אלא הצעות לשמירת המשקל
תגובות