לילידים,
זכות - הראשונים!
אין לתת זכויות לעולים,
על חשבון אלה,
שנולדו בארץ;
יש מציאות היסטורית,
אשר בה אין לבסור.
אין לנסות,
באופן מלאכותי
לשחזר תולדות,
שעליהן אבד כלח;
חוק השבות,
מיד יש לקבור!
כמובן שפה אני מחוייב להעיר "חולק עליך"... נכון שאין לתת זכויות לעולים ע-ל ח-ש-ב-ו-ן אלה שנולדו כאן, אבל- יש לתת להם זכויות, אחרי-הכל... ו"שיבת עם-ישראל לארצו"- היא ממש לא 'שיחזור מלאכותי של תולדות שאבד עליהן הכלח'... יום יבוא (אני מקווה), ואפילו
א-ת-ה תודה בזה...
הוי געוואלד, וכלום עולים חדשים הם עיזים?
בגלל שלא נולדו פה ואנחנו כן יש לנו יותר זכויות?
כולנו יהודים (חוץ מהגויים), ולכן לכולם מיעות זכויות שוות.
מצד שני גם לא מגיעות להם זכויות יתר.
ירושלמי
אתה צודק בדבר אחד:
הממשלה רוצה להעלות עולים אך המעסיקים מעוניינים לפלוט צעירים מן הארץ בכדי שלבכירים המבוססים ולבניהם תהיה עבודה.
ולא תעזור כאן השכלה אקדמאית כי זה הדבר שהם הכי פחות מתחשבים בו
[ליצירה]
טוב,
כמובן שפה אני מחוייב להעיר "חולק עליך"... נכון שאין לתת זכויות לעולים ע-ל ח-ש-ב-ו-ן אלה שנולדו כאן, אבל- יש לתת להם זכויות, אחרי-הכל... ו"שיבת עם-ישראל לארצו"- היא ממש לא 'שיחזור מלאכותי של תולדות שאבד עליהן הכלח'... יום יבוא (אני מקווה), ואפילו
א-ת-ה תודה בזה...
[ליצירה]
כתוב היטב- אבל המסר
הוי געוואלד, וכלום עולים חדשים הם עיזים?
בגלל שלא נולדו פה ואנחנו כן יש לנו יותר זכויות?
כולנו יהודים (חוץ מהגויים), ולכן לכולם מיעות זכויות שוות.
מצד שני גם לא מגיעות להם זכויות יתר.
[ליצירה]
---
ירושלמי
אתה צודק בדבר אחד:
הממשלה רוצה להעלות עולים אך המעסיקים מעוניינים לפלוט צעירים מן הארץ בכדי שלבכירים המבוססים ולבניהם תהיה עבודה.
ולא תעזור כאן השכלה אקדמאית כי זה הדבר שהם הכי פחות מתחשבים בו
[ליצירה]
לשתיים העם
לא התכוונתי לכך, שהציונות עשתה לערבים מהשהגרמנים עשו בשואה. דיברתי ר על-כך, שהקמתה של ישראל הביאה לחסול קהילות יהודיות ברוב מדינות ערב, דבר שלא הספיקו לעשות אפילו גרמנים.
[ליצירה]
אז כך!
אני מפרסם בהרבה מאוד אתרים בארץ ובעולם, בלי להסתכל מה תהיינה התגובות.
לכן, אין לי שום עניין לפרסם דווקא באתר צורה, אלא בצורה אני מופיע במקביל להמון המון אתרים נוספים.
ומה שדווקא כאן, אני זוכה למטחי ביקורת יותר מגזענית על דעותיי, אז אין זאת אשמתי, אלא אשמת החינוך הגזעני, שלמרבה הצער, העולם שורץ בה.
[ליצירה]
אני לא אנטישמי
היכן אתם רואים אמירות אנטי-שמיות? באמירה: עם ישרל פסיכוטי? אז יש הבדל בין עם-ישראל לבין יהודים. יהודים - זה כל בני הדת היהודית החיים בעולםף ואילו עם ישראל, לפחות, במובן העכשווי של המילה - זה רק מי שגרים במדינה ששמה ישראל. והעם היושב היום בציון - הוא באמת צבוע, ובאמת פסיכוטי. אני ממליץ לכם בחום, את ספרו של עקיבא אור: ממדינה פסיכוטית למהפכה. הספר הזה יגיד לכם את הכל, על אופיה של מדינת ישראל.
[ליצירה]
לא השוותי את המדינה
לא השוותי את המדינה לבית - בושת, בגלל המצב הכלכלי או מושחתות השלטון. השוואתי זו, באה בעקבות סחר בנשים, שכאן בארץ, מתנהל בקצב מסחרר ביותר.
לדעתי, כל עוד בשטח המדינה מתנהל דבר מחורא כזה, לגיטימי לקרוא לה: בית - בושת ישראל.
בברכה!
[ליצירה]
למישהי
תשמעי, מישהי! ראשית - כל, דרישתי אלייך, להתנצל לפניי ולהודות בכך, שאני אכן יודע לכתוב נכון.
לגבי: זעקי, אז בספרות בדרך - כלל, לא רק מותר אלא אף רצוי להשתמש בכתיב מלא של המילים, את זה ביררתי אצל אנשי ספרות מנוסים וידועי שם לא פחות ממני. ובכלל, אבקש מכלל גולשי האתר, להזהר ביותר, מלערער על אופן כתיבתי את שירים.
מהנהלתהאתר, ביקשתי עוד באי - מייל מאתמול, למחוק כל תגובה שמטילה בספק, את נכונות כתיבתי את שיריי.
ראשית - כל, תלמדי בורה אחת שכמותך, איך כותבים שירה אמיתית.
[ליצירה]
שמע, חזן ללא מניין מתפללים!
עתה, אין לי שמץ זוטא של ספק, כי הנך בור בשירה, כי הרי, כל המילים בהן השתמשתי ולא הבנת לפשרן, אלה מילים כה מוכרות ששיניתי את צורתן, לשם גיוון וחריזת השיר.
בברכה! ירושלמי
[ליצירה]
לגבי 92
באתה תקופה, שזה היה סך הכל, איזה שלוש ארבע שנים אחרי שהגרתי לארץ, עוד לא הבנתי מספיק את המציאות הישראלית. היום, אני מכיר אותה; וזאת הסיבה, שמזה הרבה מאוד שנים אני איש שמאל רדיקלי ומתנגד לציונות.
את זה, אני עושה ממניעים פטריוטיים בלבד, כי אי-אפשר, בתור תושבי הארץ הזאת, להתעלם מתרבות ולאומיות ערבית-פלסטינית, שהנם חלק בלתי נפרד מהנוף וההיסטוריה הישראלית.
אני מקווה, כי בעתיד יווצרו תנאים נאותים, שיאפשרו התאחדות מרצון בין שני עמינו והפיכתם למדינה אחת משותפת.
[ליצירה]
הפופוליזם, הוא של השלטון
לדעתי, גברת שרה בערוגה, אין פופוליזם ודמגוגיה, זולים ומתועבים יותר, מאשר עצם תוכניתו הקלקלית של ביביניהו. בכך, שהוא מאשים את האימהות החד - הוריות בחוסר רצונן לעבוד; ואפילו לאנשים בעלי נכות, הוא מתחיל להתנכל, הוא מעמיד את עצמו, במצב מאוד מאוד לא נוח, כאשר, אין לו אפילו הסבר ברור ומתקבל על דעת כלל, לסיבות שהניעו אותו, לצאת במסע גזירות כה חריפות, כנגד העם.
ואת גברתי, עוד תביני, את כל הפופוליסטיות, שבתוכניתו הכלכלית של שר - האוצר הנוכחי שלנו. את את כל העוון, שבחוסר הרגישות שלו, כלפי צרכיו של עם - הפועלים; המובטלים; הנכים והעניים.
בינתיים, ביי!
תגובות