האוייב הנאצי,
שעט לעבר מוסקבה,
בצעדי – מתכת.
בכל מחיר,
הוא חתר,
לפרוץ את סכרי –
ביצורה.
כנחש – אש,
פלט להבות מלועו,
אך לא יכל לו,
מול גבורתו של הגיבור הסובייטי;
במבואותיה,
עוצמתו רוסקה!
גאון הוא לא היה, פוליטקאי טוב- כן
מזל- כן
נואם טוב- כן
אולם בהחלט לא גאונות...לנפוליון אתה יכול לומר גאון, ליוליוס קיסר ניתן לומר גאון,צ'רצ'יל היה גאון(בעל פרס נובל לספרות וצייר חובב ועוד..)
וכן..קראתי את 2 הביוגרפיות(היבריס ונמסיס)של איאן קרשו
ידוע לי אולם הוא לא היה גאון משום בחינה, הוא היה אדם ממוצע שהשעה שיחקה לו עם העם הגרמני הדפוק מבחינה תרבותית
(עיין ערך פלישת הברברים לאימפריה הרומית מה שסימל את קץ העולם העתיק., עיין ערך מלחמת פרוסיה צרפת 1870, עיין ערך מלחמת העולם הראשונה השימוש הראשון בגז, עיין ערך מלחמת העולם השניה, עיין ערך מכירת הגז חרדל לעירק או כפי שהיסטוריון פעם כתב " גרמניה לא השתנתה, היא רק ישנה עכשיו)
כמו כן קרא את הספר " התליינים מרצון של היטלר"
זה לא האוסטרי שהיה גאון זה העם שהוא רע.
וכן..כתור דור שני, אני גזעני לגבי גרמנים, אני פשוט שונא אותם...ואם תשאל אותי איפה ההיגיון, אענה שהוא נשרף שם.
[ליצירה]
גאון הוא לא היה, פוליטקאי טוב- כן
מזל- כן
נואם טוב- כן
אולם בהחלט לא גאונות...לנפוליון אתה יכול לומר גאון, ליוליוס קיסר ניתן לומר גאון,צ'רצ'יל היה גאון(בעל פרס נובל לספרות וצייר חובב ועוד..)
וכן..קראתי את 2 הביוגרפיות(היבריס ונמסיס)של איאן קרשו
[ליצירה]
[ליצירה]
המילה גאון לא תמיד נאמרת בקונוטציה חיובית, בדרך כלל כן, אבל לעתים משתמשים בה בהקשרים של גאונות שטנית.
חן חן על הידע העשיר !
[ליצירה]
ידוע לי אולם הוא לא היה גאון משום בחינה, הוא היה אדם ממוצע שהשעה שיחקה לו עם העם הגרמני הדפוק מבחינה תרבותית
(עיין ערך פלישת הברברים לאימפריה הרומית מה שסימל את קץ העולם העתיק., עיין ערך מלחמת פרוסיה צרפת 1870, עיין ערך מלחמת העולם הראשונה השימוש הראשון בגז, עיין ערך מלחמת העולם השניה, עיין ערך מכירת הגז חרדל לעירק או כפי שהיסטוריון פעם כתב " גרמניה לא השתנתה, היא רק ישנה עכשיו)
כמו כן קרא את הספר " התליינים מרצון של היטלר"
זה לא האוסטרי שהיה גאון זה העם שהוא רע.
וכן..כתור דור שני, אני גזעני לגבי גרמנים, אני פשוט שונא אותם...ואם תשאל אותי איפה ההיגיון, אענה שהוא נשרף שם.
[ליצירה]
תדע להבחין!
שמע, חזן! אל תבלבל בין שלטון אמריקאי, לבין אומה אמריקאית. השיר הנ"ל, מופנה כנגד שלטונות ארצות - הברית, שבמדיניותם ברחבי העולם, יוצרים קרקע פוריה ביותר לכל מיני גורמים קיצוניים, כדי שיבצעו פעולות טרור.
אינני נגד העם האמריקאי; כמו - כן, אינני נגד מוצרים אמריקאיים, שמאחוריהם אלפי ומליוני ידים עמלות... אלא רק נגד הממשל שמנסה להכתיב לכל העולם את כללי המשחק.
מקווה, שהסברתי את עצמי! שמואל
[ליצירה]
לגבי שמש לוהט
אולם, מאחר ולרוב את המילה שמש, נהוג להגדיר, כנקבה, שימוש במילה זאת בזכר, מהווה כתיב לקוי.
ולגבי דו - מיניות של מילים, אז למיטב ידיעתי, כל המילים ממין נקבה חסרי סיומת נקבית, הן יכולות להופיע הן כנקבה והן כזכר. למשל: תהומות - תהומים; או למשל: דרך, שזאת מילה ממין בי, שיכולה להזדווג היטב, הן עם זכרים והן עם נקבות.
[ליצירה]
לשמעון דימאר
לא אמרתי שהכל שם היה חיובי. היו גם רדיפות ופגיעה בחופש. אך כל אלה באו מתוך שגיאות ומתוך טימטום חלק מהמנהיגים שלא היו קומוניסטים, למרות שקראו לעצמם כך. הטרגדיה של המהפכה הסובייטית הייתה, שהיא לא התפשטה לעבר ארצות מפותחות, כגון: גרמניה, ארצות-הברית, שוודיה, צרפת, וכו'. ברית-המועצות, משום היותה מבודדת ומבודלת על ידי משטרים מערביים, נאלצה כל הזמן להתמודד ולהילחם על קיומה. זאת הייתה סיבה לכל השגיאות שהיו והביאו - הן לרדיפות מיותרות, והן לעליית מנהיגים כמו כרושיוב וברייז'נייב, שלמעשה שיתפות פעולה עם המערב להכפיש את שמו של המרקסיזם-לניניזם.
[ליצירה]
לגבי ארץ אבותינו
הארץ הזו, הייתה של יהודים לפני קרוב לאלפיים שנה. מאז, התרגשו עליה כל מיני תהפוכות וסערות, שבעקבותן התיישבו בה עמים אחרים, ומהלך ההיסטוריה שלה שינה כיוונו; וזה, בלי להיכנס לכך, האם כל זה היה בצדק או לאו.
פשוט, בזמן כאשר החלו מגיעות ארצה עליות ראשונות, רוב האוכלוסיה בארץ, לא הייתה יהודית, אלא של ערבים, שיושבים כאן מאז המאה השביעית, ושמאז, הצליחו להשתרש בארץ, בהופכם אותה לביתם.
לכן, כל הסיפור הזה על ארץ אבותינו ועל כל מיני צ'רטרים על הארץ, וסיפור חסר כל בסיס, ונועד, להמציא הצדקה לגירושם של אלפי תושבים מקומיים מאדמתם, ולפשעים אחרים של הציונות.
המדינה הזאת, הוקמה על חורבנם של כפרים למאותיהם, ותוך גזילת זכויותיהם של תושבים לא יהודיים.
לכן, בצירוף לשון "ארץ-אבותינו", אין כדי להצדיק את מה שנעשה, במסגרת הציונות.
[ליצירה]
החולשה, היא של המגיב
שמע, אדון הממעט בדמות יצירתי על דודו טופז! השיר, שהנך קורא לו, כי הוא חלש ורדוד, במציאות חזק ביותר, ונועד לבטא את סלידתי לאנשים כמו טופז, שמנצלים מעמדם ציבורי רם, כדי להשפיל ולפגוע ברגשי אוכלוסיות שונות.
עכשיו, לגבי ההיבט הכללי של התופעה, אז אני מתכנן פעולות מחאה, כנגד מה שקרוי: תרבות הרייטינג, שהתבטאותיהם של אנשים דוגמת טופז, הן התולדה של "תרבות" זאת.
[ליצירה]
מסביר מדוע החלפתי מינים
העניין, שכוונתי בשיר הנ"ל, לא הייתה לארצות, אלא לתרבויות ועמים נושאיהן. לכן, במקרה זה, באופן ספציפי, יותר התאים לכתוב: זוהרם ולא זוהרן, כמקובל בדרך כלל.
בברכת המשך שבוע נעים ושטוף השמש! שמואל ירושלמי
[ליצירה]
לגבי הגשמת הציונות בנגב
לכל אלה, שמציעים לי לממש את הציונות על ידי בניית בית בנגב, אז שיידעו להם: אני בכלל לא ציוני; ולדעתי, על המדינה להיות שווה לכל אזרחיה, ולא ליהודים בלבד.
[ליצירה]
לגבי השיר
השיר הנ"ל, נכתב על ידי, ממש בראשית מאבקה של ויקי כנאפו, עוד לפני כל ההפתחויות שהנך מתאר בתגובתך. אני זוכר, שאפילו נסעתי לירושלים למאהל שלה להזדהות, ונתתי את השיר ועוד כמה שירים נוספים, לה ביד.
אחרי שהיא התחילה לעשות שטויות מהסוג של ז'נבה עוד כמה דברים מכוערים, אז שיניתי את דעתי עליה וכתבתי שיר בנושא. נדמה לי, ששמתי אותו גם באתר הזה. תנסה לחפש אותו תחת כותרת: הילוך לאחור של ויקי כנאפו.
תגובות