המקומות שבחרת לשים נקודה ומקף
יוצרים מורכבות נוספת של השיר (ומעניינת יותר)
ואין חד צדדיות
גם הנמענת וגם הדובר
שניהם מקבלים את שתי התכונות
המטאפוריות
רק לעולם, בצורה ההפוכה...
כך לקריאתי
אמילי
[ליצירה]
המקומות שבחרת לשים נקודה ומקף
יוצרים מורכבות נוספת של השיר (ומעניינת יותר)
ואין חד צדדיות
גם הנמענת וגם הדובר
שניהם מקבלים את שתי התכונות
המטאפוריות
רק לעולם, בצורה ההפוכה...
כך לקריאתי
אמילי
[ליצירה]
מסר כפול:
1.
"ראית אותי נבוך,
מבלי לומר דבר".- לא מובן. כמו שכתוב עכשיו, זו היא לא שאומרת דבר. ואתה, כוונתך שאתה לא אמרת דבר. האם כך? לכן:
"ראית אותי נבוך
לא אומר דבר".
3. הבית הראשון עומד לבדו. וזה טוב.
2.
"אולי בפעם הבאה" אמרתי,
וחשבתי,
"אולי לא תהיה פעם הבאה".
טוב יותר כך:
"בפעם הבאה", אמרתי
וחשבתי-
אם תהיה "פעם הבאה". - או כפי שנראה לך שורה זו..
[ליצירה]
בא בימים, תודה על העצה אבל אני בא ממקום אחר. אני בא ממקום שאני מאמין שהיא תוכל להבין. ואני מסביר לה איך. אין כאן סימן שלאלה בסוף. חוצמיזה, נימת השיר היא של שלמות וסימן השאלה בסוף יגרע מכך.
תודה בכולופן. (שמח לשמוע תגובות).
תגובות