קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
לשר שלום ידיד לומדי התורה ודורשיה
ודאי בקיא אני בחכמת לשון שבדיה ובריז תרבות ערלים זו ואף בצבע הבלאנדי"ן המשמש בראשי תושביה חמורי הסבר ואוכלי הנו"ט ברבין ומשתחווין לצלם וגילוליו
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
הניתוח השבועי שלי
מה אשורר לך אהובה ומי הקט אנוכי
עטי לא יעמיד הרי לך יתד נאמן
את כחול עיניך מני אדרבא, הפוכי
את הררי הצחור בינות שפתי הארגמן
הדובר פונה אל הנמענת – האהובה. באמירה כי עטו לא יוכל לתאר את הודה והדרה
=כאן לא הבנתי את התקשיר של "את כחול עיניך מני אדרבא הפוכי- את הררי הצחור
בינות שפתי הארגמן" = מהי הכוונה כאן?
אני הבנתי כי העט לא יוכל לתאר את יופיה והדרה של העומדת מול הדובר
ידֵך הענוגות מעל ראשי הסֵרי
נשליני אף משובל-שמלתך
אחֶר אז תאהבי, לו התמסרי
אמותה! די במלתך
"ידך הענוגות מעל ראשי הסרי"- היא אוחזת בראשו. סומכת ידיה על ראשו, ואולי לא מדובר פה ביד פיזית. אולי המוזה היא זו שסומכת ידיה על ראשו ואינה מרפה, וגורמת לו לכתוב את השיר או לפנות אליה.
"אחר אז תאהבי – לו התמסרי" זו תפנית בשיר – מה קרה בין הבית הראשון לבית השני- אין כתוב כאן ואין מידע, יש פער במידע, הקורא תריך להשלימו. שהרי בבית הראשון הדובר היה "דלוק" על העלמה ואילו בבית השני אנו מגלים שהוא אולי דוחה אותה. עד מוות:
"אמותה! די במילתך!"
[ליצירה]
ואו ירושלמי, האם אתה מאוהב בשתי נשים? אז יש לך מזל.
ושתדע ירושלמי. שתי נשים יכולות להיות כמו שוקו וניל או כמו תות בננה או כמו שוקו אגוזים. אבל מאידך יכולות להיות כמו חומץ ופלפל חריף או כמו גללי חמור בגבינה עבשה
אבל, אני מאחל לך כל טוב עם שתי הנשים, במקרים מסויימים זה יכול להיות ממש נעים...