28/08/06

עד עולם

 

 

 

הערב כבר החל: השמים התכסו לאיטן באלפי כוכבים מנצנצים. הוא התיישב מול שולחן פלסטיק עגול. בו הונחה מפה עטורת משבצות בגווני אדום כחול. ועליה הניח פחית קוקה קולה קרה .

 


צפה להנאתו לעבר האופק הצבעוני, רוח של קיץ עדיין נשבה. והדביקה קלות לגופו את הבגד שלבש . הקיץ הזה הרהר לעצמו התבגר יותר מהקיץ שחלף .

אך הוא מאושר בפינה שיצר לעצמו ברבות השנים . בה שמח להזדקן עם האישה שכה אוהב. הוא שלח לעברה מבט אך היא לא הביטה בו מכוון שהייתה עסוקה היא באותה העת בארוחת הערב .

 


למרות השנים שחלפו המשך להרהר בה עודנה מצליחה להעצים את ליבו מיופייה

בכל מבט בה חש כאילו רק היום ראה אותה לראשונה .

וכמה הוא מאושר שהיא אם ילדיו שגדלו וכל אחד עומד בזכות עצמו וממשיכים הם את דרכו בחנות האופניים שאותה קנה עבורם בשלהי שנות השישים .

 


עוד נזכר איך הכיר אותה לראשונה , איך עמדה היא בחנות עם אחותה שבאה לעזור לה לבחור את גוון האופניים שהיא רוצה .

כבר אז שעיניהם נתקלו זו בזה ידעו השניים כי כך ירצו להיות בעתיד . וכך היה באותה העט היא הופיעה רבות בחנות . והוא לא ידע אושר מה הוא . וכך עם הזמן התהדק הקשר בניהם .

 


והם נישאו, למדו לחיות יחדיו בתלאות הזמן הביאו ארבע ילדים , ושלח מבט נוסף אליה אך הפעם היא שלחה גם לעברו מבט עם חיוך וסומק צבע את קמטי הזקנה שהתאספו אל פניו הנאות .

מה יש לך היום אמרה לו שכך אתה מסמיק

נוסטלגיה אהובה נוסטלגיה נעימה שעטפה אותי כך פתאום . כל כך הרבה שנים אנו נשואים ורק עכשיו אני יכול להגיד לך כמה מאושר אני בקן הזה .

והיא אחזה ברעד קל בידו גם אני אמרה .

 


לפעמים היא המשיכה את דבריה נדמה לי כי רק האהבה אינה מתבגרת והיא זאת שבלבבות שלנו רק מתגברת ומתעצמת .

נכון אַת צודקת .

והם לקחו מצלחת העגולה פלחי אבטיח קר שהכינה לקינוח

את יודעת הוא אמר לה , בחתונת הכסף שקרבה אלינו . אני רוצה שנעשה משהו מיוחד

רק אני ואתה בלי הילדים . אחר כך נחוג אתם את שמחתנו מה את אומרת .

והיא חייכה אליו .

 


כך היה כשהגיע המועד , הוא הזמין לה חדר במלון מפואר ליד הים . כי ידע כמה היא אוהבת להלך ליד אדוות הגלים .

בהלכתם לאורך החוף הם שחו ונזכרו בכל אותם הזמנים שהילדים היו קטנים באהבה בנתינה שחלקו לאורך השנים . גם כשהיה לא קל הם עמדו יפה.

והבטיחו להמשיך להיות כך עד עולם .

 

כל  הזכויות  שמורות לעינת