תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
דיק לוש היקרה.
אני חדש באתר ומהר מאד למדתי, שאם אתה מגיב
ליצירות של אחרים משמע שאתה קיים!
לא מספיק לקרוא!? או שמא...
מה שלא יהיה יצירתך פשוט נפלאה.
חיים
[ליצירה]
תגובה להדס ואסף ארצי
תודה לשניכם על תגובותיכם, לסונטה/ לפורט על גיטרה.
באשר לשאלתך הדס: הדבר הנכון הוא שלסונטה יש
14 שורות כפי שמשתמע מארבע, ארבע, שלוש, שלוש.
אולם לא כפי שכתבו אותן בצורה אוטנטית גדולי השירה לאורך ההיסטוריה.
סונטה נכתבת עם 12 שורות עורפיות ושתי שורות המסיימות את הסונטה מוזזות מעט פנימה על מנת
להדגיש את חשיבותן והמרכזות בתוכן את מלוא
המשמעות שלדבר אותו ניסית לשדר בה.
סונטה/ שיר זהב: זהו שמו אצלינו.
תודה לשניכם-חיים
[ליצירה]
תגובה לכנרת טירקין לשירי זה.
שיר זה מתאר בקצרה את תחושותיו של אדם,
באופן כללי [ כל אדם] החי בגפו.
דבר שמעולם לא קרה לי אישית.
רוב שירי הם מצפייה על הסובב אותי, גם כאשר מוכנסת בם המילה: אני
תודה על תגובותיכם ותודה מיוחדת לך אביב!
תגובות