מצטרפת לציידת חלומות:
התמונה כואבת בגלל הסיטואציה שהיא מתעדת, אך אופן הצילום לא שימש כאן למטרות התמונה.
לדעתי הפספוס הוא בתיעוד הסיטואציה איך שהיא- יכולת לפרסם את התמונה הזו בעיתון והיא היתה בסדר, הקומפוזיציה טובה, וגם הפוקוס, ומבינים מה קורה. אבל יכולת להוציא מהסיטואציה הזו הרבה הרבה יותר: יכולת למשל להשתמש בזום וליצור תמונת תקריב (cloze up) מזוית אחרת: יד של אחת הטרמפיסטיות מקרוב מפוקסת וברקע רואים את התמונות והפרחים וכו'. או שהפוקוס הוא דווקא על מה שרחוק ולא על היד.
בכלל בסיטואציות כאלו כדאי לקחת כמה שיותר תמונות מכל מיני זויות.
המשך לצלם!
סתיו
[ליצירה]
ביקורת לבקשתך
מצטרפת לציידת חלומות:
התמונה כואבת בגלל הסיטואציה שהיא מתעדת, אך אופן הצילום לא שימש כאן למטרות התמונה.
לדעתי הפספוס הוא בתיעוד הסיטואציה איך שהיא- יכולת לפרסם את התמונה הזו בעיתון והיא היתה בסדר, הקומפוזיציה טובה, וגם הפוקוס, ומבינים מה קורה. אבל יכולת להוציא מהסיטואציה הזו הרבה הרבה יותר: יכולת למשל להשתמש בזום וליצור תמונת תקריב (cloze up) מזוית אחרת: יד של אחת הטרמפיסטיות מקרוב מפוקסת וברקע רואים את התמונות והפרחים וכו'. או שהפוקוס הוא דווקא על מה שרחוק ולא על היד.
בכלל בסיטואציות כאלו כדאי לקחת כמה שיותר תמונות מכל מיני זויות.
המשך לצלם!
סתיו
[ליצירה]
הסבר קצר לתמונה:
לראשונה בחיי הזמינו אותי לבוא לראות את השוק ודי הזדעזתי (כן גם אני צמחוני-מודה) אז במקום לברוח כמו טיל החלטתי לתת את הפן האחר, התמונה אגב צולמה לא בערב יוה"כ אלא כמה ימים קודם (כשלא היה בלאגן)
חג סוכות שמח לכולם!
[ליצירה]
חברים יקרים-
לרגל שנה לגירוש, התמונה מוצגת ב"מרכז בגין" בירושלים במסגרת תערוכה של אומני בנימין.
ממולץ מאד לבוא,להתרשם, לראות ולזכור.
התערוכה תהייה פתוחה עד ט"ו באב.
בשורות טובות,
יוחאי.
[ליצירה]
כשקראתי את הקטע עלו לי מחשבות דווקא על
"מוות".
הקטע מדגיש בצורה כ"כ חזק וכואבת את החלל הריק, את הבור שנפער ואת ההרגשה של כל העולם ממשיך והאדם שקוף/ריק/מביט מבחוץ על כל זה.
"מגורשת" אני שלא הייתי גר בגוש הספקתי קצת לשכוח שיש עדיין אנשים שחיים במציאות הזו, ובזכותך עלה הנושא שוב לתודעה שלי, תודה!
בברכת גאולה שלמה!
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
נראה לי....
בס"ד
שהקטע הזה רדוד מאד לעומת מה שהרגשת בארוע עצמו.
ואם כבר הזכרת את השירים ששרתם שם, אני אישית כבר לא מסוגל לשמוע חלק מהשירים, נמאס מהקטע הזה שמנסים כל פעם לחזור ולחוות מחדש את החוויה ע"י השירים ולא מבינים שככה רק שוחקים אותם,
מעניין אותי לדעת אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני ואשמח לשמוע תגובות ולפתוח דיון בנושא...
[ליצירה]
בהמשך לתגובות של קודם...
נראה לי צילום ממש מעניין ויפה דווקא בגלל הקטע שהוא חתוך למעלה (מה גם שאפשר להסתכל על זה לא בתור משהו חתוך אלא צילום של הפרח עצמו) מה שכן, קצת חבל שהחוטים של הפרח לא מפוקסים.
[ליצירה]
ישי שור צר לי לאכזב אותך אבל אני לא רואה שום אמונה בתמונה הזאת אני רואה רק זיכרון מריר וכואב (ניצן שזה לא שאני חושב שאת חסרת אמונה או משהו רק ספציפית לתמונה הזאת)
-תמונה מעניינת שאומרת המון למרות החד ממדיות שלה!
יישר-כח
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
תגובות