נחמד ביותר!
אני מנחש שזהו חלק משיר שהתחלת לכתוב והחלטת להשמיט את ראשו וזנבו (או חלקים אחרים) לטובת בית נהדר זה?
* החרוזים בד"כ במקום כשהם בשיר קצר, כי תפקידם המרכזי והיחיד כמעט הוא ליצור סוף חזק. פה הם במקום, והם בהחלט ביצעו את תפקידם.
* השפה שלך כה עשירה שאני מתפלא שאתה כותב רק באתר.
* תיאור נהדר ומלא של תמונה פשוטה ומורכבת גם יחד. כתבת "תמונה", ואפשר בלי בעיה לראות מה שראית, או דמיינת.
בקיצור, זה מקסים.
תודה!
אביב היקר!
קראתי מספר מיצירותייך ואני פשוט לא מבין מה אתה עושה כאן באתר הזה? פרט לביזבוז זמן!
בשעת קריאה של אחת היצירות, אתה נוכח ליראות
שהינה עולה על קודמתה וכן הלאה!
אין לי מילים להודות על יופיים ועוצמתם של שיריך,
כמו כן תודתי נתונה לך על תגובתך לשירי " להיות גלמוד" כי הדבר יחשב לי ככבוד גדול.
בתודה: חיים נוי
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
נחמד ביותר!
אני מנחש שזהו חלק משיר שהתחלת לכתוב והחלטת להשמיט את ראשו וזנבו (או חלקים אחרים) לטובת בית נהדר זה?
* החרוזים בד"כ במקום כשהם בשיר קצר, כי תפקידם המרכזי והיחיד כמעט הוא ליצור סוף חזק. פה הם במקום, והם בהחלט ביצעו את תפקידם.
* השפה שלך כה עשירה שאני מתפלא שאתה כותב רק באתר.
* תיאור נהדר ומלא של תמונה פשוטה ומורכבת גם יחד. כתבת "תמונה", ואפשר בלי בעיה לראות מה שראית, או דמיינת.
בקיצור, זה מקסים.
תודה!
[ליצירה]
אביב היקר!
קראתי מספר מיצירותייך ואני פשוט לא מבין מה אתה עושה כאן באתר הזה? פרט לביזבוז זמן!
בשעת קריאה של אחת היצירות, אתה נוכח ליראות
שהינה עולה על קודמתה וכן הלאה!
אין לי מילים להודות על יופיים ועוצמתם של שיריך,
כמו כן תודתי נתונה לך על תגובתך לשירי " להיות גלמוד" כי הדבר יחשב לי ככבוד גדול.
בתודה: חיים נוי
[ליצירה]
"ביום הקמתה של ישראל, המדינה ניצלה בצורה צינית ביותר, את פלישת צבאות-ערב, שנתמכו על ידי האימפריאליזם הבריטי, בתור עילה לכאורה, לטיהור אתני חסר-תקדים במזרח-התיכון, שבמהלכו, גורשו או אולצו לעזוב, בסביבות 700 אלף תושבי הארץ הערביים; יותר מחמש מאות כפרים ועיירות חרבו; וכתוצאה מכך, אלפים על גבי אלפים, בן לילה נהיו לפליטים".
אמירה צינית. הטיעון הזה פשוט מידי טריוויאלי מידי:
עילה? הרי כל האליטה הערבית, המנהיגות הבורגנית הערבית ברחה לפני ה"עמך" והותירה את הציבור הערבי או לברוח או להתמודד מול "האויב הציוני". אין בזה עניין של שחור או לבן.עזיבה של האוכלוסיה או גירושה אירעו בעקבות נסיבות המלחמה. היו מקומות בהם ברחו הערבים בעצת מנהיגיהם כמו למשל בחיפה (דוגמה מובהקת) וביפו (עקב התקפת האצ"ל ובריחת האליטה) והיו מקומות כמו לוד ורמלה שהערבים גורשו משם (עקב ההתקוממות שאירעה שם)
דע לך כי במאורעות 36 39 נקטה האליטה הערבית בצעד דומה ו50 אלף איש נמלטו לארצות אחרות עד תום ימי הרעה.
טיהור אתני? מה קרה בירדן 1970 בספטמבר השחור כאשר צבא ירדן ביצע טיהור אתני במחבלי אש"ף והרג 7000 מהם?
בל תשכח כי במהלך שלשת החודשים שקדמו לחודש מרץ (אז בערך פתח היישוב היהודי באופנסיבה התקפתית) נהרגו/ נרצחו במגה פיגועים כאלפיים איש. חלק נכבד מהם מן האוכלוסיה האזרחית.רק להזכירך במהלך אינתיפאדת אל אקצא נהרגו אלף איש אך במהלך ארבע שנים.
[ליצירה]
כיום ישלחו מורים כאלו לכלא, אבל אז כשרוב רובם של הורי התלמידים הגיעו מארצות בהן חינכו בעזרת מכות (בבית הספר) אז לא הם ולא התלמידים ידעו שזה אסור.
רק כשגדל הדור השני, הוא יכל לעמוד על זכויות התלמיד של הדור השלישי (בניו)
[ליצירה]
הו - מיקה מוני ופון דה לה מורטה!
אהבתי את הפארודיות שלה על היצירות שלי. היא שפכה אותי מצחוק!
בשיר הזה אני מתכוון לגרום לדב הירושלמי לצאת ממאורתו ולצאת החוצה ואז אשליך עליו את רשת הסאטירה ובתקווה שיענה לי בהומור הלא מודע שיש לו.
תגובות