[ליצירה]
אחחחחח, מופלא כתמיד
כמה אפשר לומר על בחירת המילים והטייתן המקורית למשמעות שונה לגמרי, לראיה האחרת של זויות החיים.
אני רק שולח את ההודעה, ויוצא למסע משלי, לשוב למקורות.
[ליצירה]
אני לא יודע אם זה היה אפשרי, אבל ברקע נראה שיש אנשים שבודקים את ה"כפרות" שלהם וצריך להבליט אותם קצת יותר, ללת להם יותר מקום בפריים.
למרות זאת, זו עדיין תמונה טובה.
(אני באופן אישי מתנגד למנהג הברברי הזה. נוהג שכבר לפני מאות שנים רבנים המליצו לוותר עליו)
[ליצירה]
תמי יקרה, שכחתי לציין, בקשתך לתקווה, אמלא ברוב חן, לא אגיש לך שדה, של ורדי השעה, כי אם פרח יחיד, שצורתו הכי נאה, ורד יחיד עם חיוך משגע, שמרוב חיים עומד הוא להתפקע.
[ליצירה]
לעצמי קישרתי, לטעות כזו לא פיללתי, לא משחקי גאווה חלילה, הנעשה תוקן חומם והוגש מחדש.
זריחה אופטימית יותר, אבל שקיעה רבת הוד היא. גוונים שונים צובעים מלמעלה בעוד השמש שולטת במלוא האודם והזהב. אכן, אם לתאר זאת יפה: If this is the end - I will give them such an end, they will never forget
[ליצירה]
למה להכנע לתכתיבים
למה להתיישר בקווים
אני חוצה מרחב ומתבדר
אלך, אם רק ארצה, למקום אחר
הגדרה טכנית, תוחמת מחשבה
מונולוג, מאמר - אין שום סיבה
מתי קטע מהורהר הוא גם מקאמה
מי יבחין בהבדל עד כמה?
הגדרות הגדרות מולעטות בכפית
רק תבוא ותבחר, הכל בחזית
מוצג לראווה ונראה כה בסדר
הישנה אפשרות לא לזוז עם העדר?
תגובות