זה קרה בערך שהשתחררתי מהצבא, עדיין גרתי עם ההורים שלי ואחי הקטן  במקום כלשהוא במרכז הארץ, בצבא עדיין לא הורדתי את הכיפה כמו שציינתי במונולוג הקודם, אבל לקראת הסוף  הפסקתי לשמור שבתות והייתי יוצא עם חברים מהצבא לבלות פה ושם ואיפה שאפשר..

אחרי חודש מהשחרור הודעתי להורים שלי שבגלל שאני כבר לא דתי,(ואני לא אכנס לסיפור עצמו שזה סיפור גדול) אני עובר לגור בשכירות בתל אביב ואני לא יודע בדיוק מתי זה יקרה, החברים שלי אמרו לי שדירה הכי פשוטה שם באיזור עלולה לעלות משהו כמו 350 דולר, השאלה אם יש לי כסף לדבר הזה, בהתחלה באמת רציתי לגור לבד רחוק מכל מה שאפשר ולהתחיל לחיות באמת.

חבר שלי טוב אמיר (שם בדוי) הציע לי שאנסה לגור בשותפות עם שותף אחד או שניים, שזה דבר שיכול להוזיל את הערך של המחיר שאני צריך לשלם, והוא גם נתן אתר באינטרנט שיכול בהחלט לקדם אותי לכיוון.

בדקתי כמה דירות באיזור מרכז תל אביב, אחת הייתה נראית כמו אחרי סופת טורנדו, השנייה כמו דיר חזירים והשלישית עם שותפים מוזרים. הדירה הרביעית שבדקתי הייתה ליד כיכר רבין, השותפה מצאה חן בעיני בגלל שנראתה לי חופשיה ופתוחה עם ראש טוב, זה מצא חן בעיני ומשהו חדש עבורי, לגור עם בחורה פעם ראשונה ...אז  הלכתי לחתום חוזה מול בעל הבית.ואחרי זה העברתי את החפצים לחדר נחמד שהייתה בו מרפסת ונוף לגינה הפנימית של הבניין. אני והשותפה התחברנו יפה  בגלל שהתחלנו לזרום ודיברנו המון כבר על הפעם הראשונה. אומנם היא שאלה אותי אם אני שומר כשר והכל, אז אמרתי לה שאני דתי לשעבר, הסיפור שלה היה סיפור מאוד מעניין כי היא חייתה כמה שנים בארצות הברית, בקליפורניה וצברה שם די כסף בכדי לחזור לארץ ולחיות טוב, היה לה חדר פיצוץ עם מערכת הגברה והיא צבעה אותו בכל מיני צבעים צעקניים כאלה וגם ציירה , כמו אחת מהבוהמה, מן דבר שהיה קצת מוזר לי בגלל שבאתי מעולם קצת אחר. בשבועיים הראשונים שמתי לב שהיא הייתה חית לילה קצת מוזרה שהייתה חוזרת לפעמים בשעות מוזרות בלילה והייתי שומע מהחדר שלה כל מיני קולות נוספים בלתי מוכרים.בבקרים שהייתי קם יצא לי  לראות בחורים מרושלים שמכינים לעצמם קפה של בוקר והולכים בלי להתייחס

אחרי כמה ימים שנכנסתי לשותפות היא אמרה שהיא רוצה להציע לי בחורה שתתאים לי, שהיא חושבת שגם היא  דתיה לשעבר,בת 22 שנראית טוב, בחורה שעובדת בהייטק.

אמרתי לה -עזבי הייטק מה הייטק -אם היא בחורה עם ראש טוב, אני מוכן להכיר בכיף, העזתי קצת ואמרתי -שאלתי יותר נכון, אם זו בחורה בראש שלה

היא שאלה -למה אתה מתכוון בדיוק?

אמרתי- אל תתרגזי אבל רציתי לשאול גם אם היא חוזרת בשעות מאוחרות,מביאה בחורים, אם יש לה סדר יום כמו שלך, שאני לא כל כך בראש הזה.

היא לא נעלבה,אמרה שיש לה מערכות יחסים לא מחייבות, אבל גם אמרה משהו שקצת הפחיד אותי, היא אמרה שאם היא חוזרת כמה פעמים בשבועיים שעברו אז שזאת מתנהגת יותר קיצוני ממנה בצורה כזו, על אחת כמה וכמה מתנהגת יותר מוזר ממנה. אבל שאני אדע שאם היא תרגיש שאני הגבר שלה, ואני אתחייב איתה למערכת יחסים ארוכה היא קצת תתיישר. אז זה באמת כדאי לי..

מה שאמרה לי מאוד עניין אותי מצד אחד, אבל מצד שני חשבתי וקצת דאגתי להתחיל מערכת יחסים עם בחורה לא יציבה כמוה. אבל במחשבה שנייה אמרתי -דייט אחד של שעה, לא יזיק אם לא יועיל.