שלום,

מה קורה?

דבר ראשון כדאי לדעתי שתיענה להזמנה של החרדי ההוא ותלך לעשות אצלו שבת - למה לא? זה יכול להיות כיף ובטח יהיה אוכל טעים כזה, של בית יהודי... :) בכלל, כן, אני נורא אוהבת חרדים, זה קשה שתמיד החילונים החברים והמשפחה שלי מדברים נגדם אבל מה לעשות? יש לי פינת יידישקייט בלב.

חוצמזה. היה לי שבוע נחמד, נגמר הסמסטר ונגמרו ימיי כסטודנטית רגילה לתואר ראשון, מעכשיו נשאר לי בחינות, שתי עבודות ואז בטח תואר שני ושלישי שזה כבר משהו אחר לגמרי. קצת חבל כי לא נראה לי שעשיתי מספיק פאן בלימודים האלה, לתארים מתקדמים הולכים אנשים שלא מחפשים סבבה אלא תכל´ס ללמוד ולעבוד, וזה מבאס. אבל. עכשיו אין לי מושג איך ייראו החיים שלי אחרי הקיץ. אם אני עוברת לתל אביב? או לירושלים? חוזרת ללמוד או לא? החלטתי שאני רוצה לעבור לניו יורק וללמוד שם, אבל אני צריכה לחכות לפחות שנה בשביל להירשם ולהשיג מלגה, ו...

אוףףף! חסל סדר לימודים.

מה אתה עושה?

החלטתי לעשות לעצמי מסיבת שחרור מטורפת כשאקבל פטור, בינתיים ענת ודותן אהבו את הרעיון והחליטו להצטרף - אנחנו רוצים לעשות סוג של תערוכה במסיבה והופעות וכאלה (של יסמין למשל). ענת הזמינה אותי גם להופעה של להקות צעירות בבי"ס שלה (היא גומרת י"ב בליד-ה בירושלים) יש לה ולעוד שתי חברות, אחת סרבניסטית שאני מכירה, להקה שאמורה להיות די מצחיקה כי הן לא בדיוק מוזיקאיות... זה ביום ראשון בערב ובטח יהיה מגניב.

ראית פעם את הסרט "קווין ופרי קורעים את איביזה"? (באנגלית - קווין & פרי הבינג איט לארג´ או משהו כזה) זה סרט מעולה מעולה ובטוח תאהב אותו! מצחיק לגמרי!! על שני טינאייג´רז אנגליים מפגרים חנאנות כאלה, שמדג´ים בזמנם הפנוי ומחליטים לנסוע לאיביזה לתפוס בחורות. בסוף הקטע שלהם הופך ללהיט והם נהיים די ג´ייז מפורסמים. אז יש גם קטעים של מסיבות ומוסיקה וכיף בסרט. זה פשוט סרט נהדר, ראיתי אותו אתמול בלילה, תראה!

 

שאבעס שלום :)

אפרת