לכתי אחריך
בתרמיל ובמקל
רֵדתי לנהר
להרוות צמאונך
שוטפִי שפתותיך
מאבק המדבר
ריצתי בהרים
בצידת מאכלים
וקטיפה כיסיתיך
בחשוך הימים.
ואת,
מה רצונך את?
לערוגית, שלמדה אותי שיש כאלו שמוכנים לעשות הכל, אבל לא מבינים למה באמת מצפים מהם.
כל כך הרבה פעמים אנחנו נותנים את מה שאנחנו רוצים לתת ולא את מה שהשני צריך לקבל---
אנחנו חושבים מה אנחנו היינו רוצים לקבל, וזה שאנחנו מעניקים, הכלל הזה לא תמיד נכון.
לא יודעת אם היה לי חשוב בכלל לדעת מה *אני* רוצה, אם היה מישהו שהיה עושה בשבילי את מה שאתה ציינת..
בכולופן- באמת חשוב לדעת מה אנשים רוצים מעצמם..
חוצמזה, טוש, איזה יופי אתה כותב!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כל כך הרבה פעמים אנחנו נותנים את מה שאנחנו רוצים לתת ולא את מה שהשני צריך לקבל---
אנחנו חושבים מה אנחנו היינו רוצים לקבל, וזה שאנחנו מעניקים, הכלל הזה לא תמיד נכון.
[ליצירה]
לא יודעת אם היה לי חשוב בכלל לדעת מה *אני* רוצה, אם היה מישהו שהיה עושה בשבילי את מה שאתה ציינת..
בכולופן- באמת חשוב לדעת מה אנשים רוצים מעצמם..
חוצמזה, טוש, איזה יופי אתה כותב!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אממ.. לאחר קריאת התגובה של בן..
אז כנראה שלא היה מקום באמת לשיר הזה.
הייתי תמים כשחשבתי שמדובר על כתיבה ביקורתית, ומסתבר שמדובר על אוטוביוגרפיה..
מקווה לפחות שכתבת את זה כדי להתריע בפני אחרים הגולשים בצ'טים על מנת שלא יתדרדרו למצבך, וזאת אחרי שחזרת בתשובה, אחרת אין לזה טעם.
[ליצירה]
-
גברת מית ומר אייקון, אני לא חושב שכל כך הבנתם את כוונת הכותב. הכותב רן לא בא לשתף אותנו בסטייה, הוא בא להעביר ביקורת על אותם אנשים שנכנעים ליצרם, אומללים ומאמללים, בין אם בנות זוגם יודעות על מעלליהם בין אם לוא.
השימוש בגוף ראשון בקטע בא להציג את הדמות לא כמפלצת, אלא כבן אנוש חוטא ומעוות שלא שולט בעצמו וגורם סבל לאשתו, מה שמופיע בשורת הסיום.
[ליצירה]
מאורה (ואחרים)
כוונתי ב"חזרה בתשובה" כאן היא לא לשבת שלוש שנים בישיבה וללמוד תורה. ואתר זה לא אמור לעמוד בסטנדרטים של הלכה (מי שציינה וידוי על חטאים בין אדם למקום והיכן הוא אמור להעשות). כוונתי כאן היא שלא ברור מהשיר אם הכותב בא לספר לנו על סטיותיו או על חיבוטי נפשו וחרטתו. אם מדובר על אפשרות א', אז המסקנה די ברורה, לאור מקרי הצנזורה מהעבר.
[ליצירה]
...
אני מסכים עם מתקרבת.
זאת ציניות קצת מוגזמת.
לא שיש לי בעיה עם בדיחות שחורות, אבל איכשהו אני מגלגל אותן מתחת לשפם לאדם אחד או שניים שאני יודע שלא יחשבו מיד על מקרים שהכירו וכד', ככה שיש הבדל בין זה לבין להשתמש בזה כפאנץ' ליין לסיפור יצירתי.
[ליצירה]
-
ראשית, אתה חייב להמעיט בשימוש ב"-", ברוב המקרים זאת שגיאה דקדוקית. וגם השימוש ב"!" מוגזם לחלוטין.
שנית, אין לי מושג איך לא משעמם אותך לכתוב על פוליטיקה, מה גם שכאחד שמרבה לכתוב בנושא, אסור לך לשגות בביטויים כמו פופוליזם, שמשמעותו ויכוח לשם ויכוח (וביטוי כמו "נגד העם" הוא בודאי פופוליזם).
ושלישית, תקרא את זה:
http://images.maariv.co.il/channels/0/ART/511/595.html
וזהו, נמאס כבר מהפוליטיזם הזה שאתה עושה לאתר.
אבל גם לשתוק מול זה כבר נמאס.
[ליצירה]
-
האמת, זה בכלל המצאה של אבא שלי מהשבת האחרונה, בלי כוונה. הוא ניסה לומר שאין סיכוי שההונדה הזאת תעבוד, ולא הבנתי למה הוא מדבר על מכוניות בשבת עד שהוא התחיל למלמל משהו על ערפאת..
תגובות