אם הבחורה מהצייר צריכה להיות בכיוון הזה, אז לזה התכוונתי. פה יש הרבה יותר בצבע... הרבה יות חיות, עומק.
בכל אופן הפה קצת ריק, חסר הבעה, וגם העין הימנית. ונדמה לי גם שההבעה שהעיניים כן משדרות לא מתאימה לשאר הפנים, כאילו חסר לי איזה קמט של עצבות, או משהו בפה.
אבל שוב אולי זה אני שלא מבין... :)
אין ספק שיש משהו חזק במבט שלה, אבל זה לא נראה לי כמו רוך או עדינות או נשיות.
יותר מכל היא מזכירה לי טובעת. (השיער דומה לגלים. המבע חלול, מנותק כזה. עצוב. אולי מיואש...
[ליצירה]
אם הבחורה מהצייר צריכה להיות בכיוון הזה, אז לזה התכוונתי. פה יש הרבה יותר בצבע... הרבה יות חיות, עומק.
בכל אופן הפה קצת ריק, חסר הבעה, וגם העין הימנית. ונדמה לי גם שההבעה שהעיניים כן משדרות לא מתאימה לשאר הפנים, כאילו חסר לי איזה קמט של עצבות, או משהו בפה.
אבל שוב אולי זה אני שלא מבין... :)
[ליצירה]
אין ספק שיש משהו חזק במבט שלה, אבל זה לא נראה לי כמו רוך או עדינות או נשיות.
יותר מכל היא מזכירה לי טובעת. (השיער דומה לגלים. המבע חלול, מנותק כזה. עצוב. אולי מיואש...
[ליצירה]
שוב תודה :)
אין ציניות בציור והמילים.השיר הוא מאין חלום, ובציור ,הדמות המרכזית של האישה ברורה ,כי היא המציאות, כל הרקע זה החלום ,כולל הדמות הלבנה הנעלמת, אין לאישה נגישות, הכל במחשבתה.
מקווה שהובנתי.. ובכל זאת לקחתי את הערות לתשומת ליבי, שלך ושל הקודמים.
[ליצירה]
באיחור...
האם חייב לדעת לנגן על גיטרה בשביל להחזיק בה?
ואולי דווקא באותו רגע הוא לא ניגן והיסתכל על מצלמה?
יש אין סוף אפשרויות וסיפורים להלביש על ציור, פסל תמונה, וכו'. צריך רק להיתבונן, עד שאתה מרגיש גם בטוב ובנסתר מאחור היצירה, לחקור ולשאול את עצמך. גם בקישקוש של ילד צריך להיתחשב ,לא לזלזל בכלל. אפשר לבנות אבל גם בזהירות..
תגובות