חיים
יצירה מרשימה,נכון שהרבה אמנים ציירו חמניות,אך כל אומן מצייר אותה לפי אופיו ולבבו,רואים את האור הפנימי שלך,לא כל אומן יכול להביעו בצורה מרגשת
וחמה,כמו החמה.
תודה
אילה למל בורטן
אילה , תגובתי העוקצנית הגיע מתוך חמת זעם , כי הבנאדם הזה העז להאשים אותי בהעתקה על לא עוול בידיי, והתתרץ בכך שהוא לא אבל לעולם אינו חושב אפילו על להעתיק.. אז פה אנו יכולים לראות שאכן מדובר בשקרן והדובדבן שבקצפת - ההעתקה כל כך גרועה שאפשר לגחך בנימוס
כרגע עשית לי את היום וכי למה? אסביר לך.
התמונה חמניות כל נגיעה היא עם מחשבה תחילה לא פחות מרבע שעה לכל אחת על מנת להגיע אל הדמיון הקרוב ביותר לטכניקה המקורית של ואן גוך,
אבל הציור של הדיג לקח בדיוק כמו שתי נגיעות בחמניות. אחת היא אומנות השניה היא נסיון.
תודה לך שוב חיים
וגם לך מרי היקרה.
החמנוית:
סיגנון אימפרסיוניסתי בשיטת ואן גוך.
הוקטנה ביותר ופגיעה בחדות הגוונים וחוזקם על מנת שניתן יהיה להעלותה. מציורי האהובים ביותר עלי.
תודה מראש לכל המגיבים במידה ועוד יהיו.
חיים
[ליצירה]
אור ושמש
חיים
יצירה מרשימה,נכון שהרבה אמנים ציירו חמניות,אך כל אומן מצייר אותה לפי אופיו ולבבו,רואים את האור הפנימי שלך,לא כל אומן יכול להביעו בצורה מרגשת
וחמה,כמו החמה.
תודה
אילה למל בורטן
[ליצירה]
אילה , תגובתי העוקצנית הגיע מתוך חמת זעם , כי הבנאדם הזה העז להאשים אותי בהעתקה על לא עוול בידיי, והתתרץ בכך שהוא לא אבל לעולם אינו חושב אפילו על להעתיק.. אז פה אנו יכולים לראות שאכן מדובר בשקרן והדובדבן שבקצפת - ההעתקה כל כך גרועה שאפשר לגחך בנימוס
[ליצירה]
וואו אחד גדול. נראה כמעט אמיתי!!!
אהבתי מאד את החספוס של הרקע המנוגד לציור החלק והזורם של החמניות עצמן - ודווקא בציור כזה החספוס מאד מאד מוסיף...
[ליצירה]
כרגע עשית לי את היום וכי למה? אסביר לך.
התמונה חמניות כל נגיעה היא עם מחשבה תחילה לא פחות מרבע שעה לכל אחת על מנת להגיע אל הדמיון הקרוב ביותר לטכניקה המקורית של ואן גוך,
אבל הציור של הדיג לקח בדיוק כמו שתי נגיעות בחמניות. אחת היא אומנות השניה היא נסיון.
תודה לך שוב חיים
וגם לך מרי היקרה.
[ליצירה]
החמנוית:
סיגנון אימפרסיוניסתי בשיטת ואן גוך.
הוקטנה ביותר ופגיעה בחדות הגוונים וחוזקם על מנת שניתן יהיה להעלותה. מציורי האהובים ביותר עלי.
תודה מראש לכל המגיבים במידה ועוד יהיו.
חיים
[ליצירה]
למושה הנכבד : אין אחד שלא חושב על כך זאת האמת.
לשם בדוי היקר: כלום לא בידינו לכן הפחד מהבאות.
ולדוד חי עד מאה ועשרים.
הסברתי את עצמי שהפחד הוא לא מהמוות אלא מהסבל שלפני ואתה בכל זאת בשלך.
נו שיהיה: כי מי אני שאפתח בויכוח עם הרמב"ם?
חיים מאושרים וארוכים לכולכם.
חיים
[ליצירה]
איך יצא כזה שיר?
פשוט ביותר!
מראש החלטתי על המילים שמע ישראל.
וסביבן בניתי כל מילה סביב הרעיון של השואה,
השאר זרם מתוך העוצמות של תחושותיי.
המילים שנבחרו היו בהקפדה על מילים פשוטות אשר תדברנה אל כל האומה גם אל פשוטי העם.
זה סיפורו של השיר.
תודה לכם בכל לבי:
חיים
[ליצירה]
תמונה זו צולמה במיקצועיות רבה, כיצירה היא פשוט מושלמת. כל זה מפני שניתן לראות בה רבות ומכל הזויות. האיש יכל להיות בעל המקום כמו כן עלוב ללא
אפשרות לקבל ארוחה בביתו.
מאושר ואומלל, אולם אין אפשרות לקחת מימנו, את
טוב ליבו הקורן מפניו, ואושרו בכך שמישהו החליט
לצלם אותו.
יצירה נפלאה ועדיין לא נגעתי בקצה המזלג במה שניתן
לראות בה...
תודה לך ערוגה:
חיים
[ליצירה]
ביצירות מהסוג הזה אין חשיבות רבה לאור, אלה
לרעיון עצמו!
ביצירה זו יש יחודיות בגין האפשרות לראותה מכיוונים
שונים.
היא כמו מספרת סיפור אשר את האמת תסתיר מאחוריה.
יוצא מהכלל נהנתי מיצירתך מאד. תודה:
חיים
[ליצירה]
ישי אתה מאבד מכשרונך להבין קרא שוב את השיר.
אני מת פה מתחילתו של השיר, ז"ל , פגר הבנתה
והיתר תאור הטבע שסביב. בסיום רעיתי עם הגבר שמזימות רוחש אליה ואני שם למעלה למעלה...
ושוב חה חה חה
תודה לך: אני עוד צוחק אתה מאמין?
הטבע שיגע אותך!
אתה גדול אהבתי!
תגובות