מעגלים מעגלים מעגלים את לא רואה כ"כ טוב. את בתזוזה כל הזמן, אבל את יכולה להרגיש את הרגליים שזזות מהר ויותר מהר, הרצפה כמעת ולא מכילה את התזוזה. את רואה פרצופים, את מרגישה את הידיים שלהם, מחזיקות בך, את לא מכירה אותם אבל הם מחזיקות בך. את תצטרפי למעגל, את תשמחי כי כולם פה שמחות, כולם מחייכות, כולם מזיעות, לכולם כואב הרגליים ויש קצת סחרחורת אבל הם מתאמצות לרקוד ולשמוח לפני ה', כי זה פורים היום! אז.."הודו לה' כי טוב" כי טוב.. כי טוב,, והיד עוד מחזיקה בך אבל את כבר לא מחזיקה ביד, את עוד דקה נופלת, את משתחררת ורצה החוצה, אוויר אוויר אוויר, הרוח מכה בך. סוף סוף את לבד, לגמרי לבד, אין פרצופים אין רגליים ואין ידיים, רק את. ופתאום קר בחוץ וכבר לא חם כמו בפנים. ואת מתיישבת כדי לנוח, והלב דופק מהר כי גם את ניסית להתאמץ בשביל לשמוח לפני ה' אבל עכשיו את צריכה לנוח... פורים זה כמו כיפורים זהו שעת רצון תבקשי מאבא משאלה וזה יתגשם תדברי איתו!תרקדי לו! תשמחיייי! המן הרשע מת אסתר ניצחה היהודים ניצחו העם היהודי חי את יהודיה תשמחי בזה! הוא מקשיב לך עכשיו, לי? לי? הוא מקשיב?עכשיו? ואם אני ארקוד בכל הכח ואתכוון עם כל צעד שזה ריקוד לאבאלה אז אני אתעלה וסוף סוף ארגיש את הקדושה של החג הזה וכשאני ארצה לנוח אני אצא החוצה.. אני אפול.. אני אבכה.. כי לא קל לי, קשה לי, רע לי, עצוב לי, חטאתי עוויתי פשעתי, אני מתפרקת נותנת לדמעות לזרום, מרגישה שכל גופי רועד, מרגישה עפר ואפר, מרגישה כלום, כלום, כלום. רוצה כבר להיות קרובה אליו, רוצה להיות שלמה עם מי שאני, רוצה לשמוח,רוצה לרקוד,כמו ההם שם בפנים, רוצה את א"י השלמה, רוצה להיות טובה יותר, רוצה להפסיק לבכות כבר. ואז את קמה והולכת משם, רצה משם, בורחת משם, חוזרת לפרצופים ולידיים ושונאת את פורים, את התחפושות, את המגילה, ואת ההרגשה הרעה שהחג הזה גורם לך להרגיש, ויודעת שרק בחג הזה את ככה מתנהגת ואת ככה מבולבלת ומחר יבוא יום חדש, ואת יודעת שהכל יחזור למסלולו הרגיל עם אותם הבעיות הקטנות של היום יום והכל יישכח וההרגשות הרעות ילכו, ותאהבי את ה', ותשמחי, כי זה כבר לא פורים ויהיה לך קל יותר. ואת חוזרת למעגל, היד מושטת אלייך, מקבלת אותך, את כמו כולם, את לא שונה, את לא בכית עכשיו, את שמחה עכשיו, את בתוך המעגל, את שרה: "הקב"ה אנחנו אוהבים אותך"!! את רוקדת את צוחקת ואת צועקת כמה שזה באמת באמת נכון. והעיקר שאת יודעת שעד פורים שנה הבאה את לא תבכי.