אמונה של ימות המשיח...


לפי שעה כיום, הגחלת המזינה את האמונה עד לשלב של ומלאה הארץ דיעה את ה´ ,
היא אותו פינפונג איטלקטואלי אין סופי ומטלטל,שבין הדעת והרגש.
בבחינת : "וידעת היום והשבות אל לבבך".
במילים אחרות עד סגירתו של המעגל באותו שלב איסטרטגי סופי של ומלאה הארץ דיעה את ה´, תמיד נצרכת לה לאמונה גם קורטוב של רגש, שאין בו מן הרציונאליות הצרופה.
אם כן ,אותו שלב איסטרטגי ימות משיחי של :
"ומלאה הארץ דיעה את ה´" .
הוא למעשה נקודת החיבור הדו אנפית והדו ממדית
השלמה מוחלטת בין הרגש והדעת
והשלמה מוחלטת בין המדע לאמונה.
ככל שנתקרב לאותה נקודה נבין יותר כי אין ולא יכול להיות "גן עדן אנושי" באנושיות עצמה
לא בכדי כל מסע האמונה בספר בראשית מתחיל מסיטואציה של גן עדן שאיננו אנושי.
במילים אחרות האנושות לעולם לא תוכל להיות אנושית בלי המסגרת והעיגון החיצוני של :האלוקות.
והנה בתהליך מוזר ולכאורה לא ברור
גם ההעלם האלוקי שבו אנו מצויים ילך ויעלם אט אט ונתקרב לגילוי שכינה מלא, ככל שנתקרב לאותה הנקודה .
ככל שנתקרב לגן העדן האלוקי עלי אדמות ישמע שוב קול ה´ המתהלך בגן.
ואין ביטוי עז יותר לאמונה בה´ :
ממתן צדקה
שהרי בענין אברהם נאמר :"ויאמין בה´ ויחשביה לו צדקה" לאמור:
האמונה הגדולה ביותר בה´ היא דווקא במעשה הפשוט ביותר לכאורה של הצדקה
אבל יותר מזה אין גם כל משמעות לאמונה בלא הצדקה
והיה אם יש קורא לדברים והיה בהם שביב של קורת רוח ו/או יישוב הדעת,אנא חמישה לצדקה כי ממנה תוצאות חיים של גאולה.
והאומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם

 


זה בדיוק סודם של לוחות הברית
זו בדיוק הסיבה, שניתנו לנו שני לוחות שווים ליצור לינקאג´ ומשוואה מולחטת בין לוח ללוח כמכלול ובין דיבר ודיבר המקביל לו.
כך למשל לעולם לא יכול להתקיים :
"לא תרצח"
אם לא מתקיים במקביל :"אנכי ה´"
וכך גם ההפך כל מי שרוצח לעולם לא יכול להחשב כמאמין
וכך הלאה :
לעולם לא יכול להתקיים :"לא תנאף"
אם אין קיום לדיבר השני המקביל לו בלוח הראשון לאמור :"לא יהיה לך אלוהים אחרים על פניי"
וכך הלאה.
זו גם הסיבה מדוע כל הדברות בלוח השני מתחילות בשלילה זהה של : "לא"
לרמז כאמור על קשר עם :"הכן" ,שלפני
עם החיובים שבלוח הראשון...