הפורום "פצץ" היה אחד הפורומים הערים  ברשת האינטרנט. היה זה מן פורום צ'אט שגולשים יכלו לקשקש בו ללא הרף.

היו שם גולשים כמו "יוסי קרני", "דרוליק", "666", "עלמת הכפר" ועוד רבים שרק קראו את מה שכתבו החבר'ה והמשיכו לדרכם. הללו נקראו "עורבנים" בשפה המקצועית. מנהל הפורום נקרא "מר מחר", אדם נחמד שהרשה זכות ביטוי לכל אחד מן הגולשים.

אך אנו נתמקד ב"יוסי קרני" אותו אחד שהרשה לעצמו לעלוב ולהפוך את הגולשים שלא מצאו חן בעיניו ל"שק חבטות" וזאת בכדי למצוא חן בעיני הגולשות.

-אל תתנפח במילים- כתב לגולש החדש "קורא קורא"

אותו "קורא קורא" שהיה בן שלושים ומשהו, כתב משפטים קצרים, לעתים חסרי פשר. הדבר העלה את חמתו של יוסי קרני והוא כתב:

 –קורא קורא- כותב מעט וגם לא עונה-

- מי שם אותך למשגיח הכשרות של האתר?- שאל קורא קורא

-אני עצמי ואליהו הנביא. אך מספיק לחפור מעט ולגלות עד כמה אתה צריך השגחה- כתב יוסי קרני

אחר כך הופיע טרול בשם "תוהה" שכתב: -בעייתו הנפשית של קורא קורא היא שמוחו מוגבל והוא רפה שכל ולכן עונה בקצרה על השאלות ששואלים אותו הגולשים-

ומעניין היה כי בכל פעם ש"יוסי קרני" ענה בציניות לאותו קורא קורא הרי שאליו התלווה "תוהה" שתקף את קורא קורא.

מנהל האתר "מר מחר" ערך בדיקה אך לא גילה קשר בין הטרול "תוהה" לבין אחרים מחברי הבלוג, משל היה הטרול נבדל ונפרד מן השאר.

"אתם יכולים לבדוק אותי- שמי יוסי קרני" כתב יוסי קרני וציין את מספר הטלפון שלו. הוא גם שם תמונה שלו- בחור גבוה בעל שיער בהיר, שפתיים בשרניות ועיניים קטנות בוהקות.

הוא כתב מעט על חייו כמתכנת מחשבים בחברת "קורמורן" ועל מגוריו בלב תל אביב. הוא התחנף לבנות שביקרו באתר ושנמשכו לכתיבתו הקנטרנית אך עדיין תקף את כל מי שלא מצא חן בעיניו.

גולשת בשם "פזית" כתבה על פגישה איתו ועד כמה נהנתה

לבקשת קורא קורא וגולשים נוספים ערך מנהל האתר בדיקה של כתובות הפי, סי של הגולשים אך לא גילה התאמה בין יוסי קרני לתוהה

באחד מהימים הגולשת "עלמת הכפר" כתבה שיר קטן

קורא קורא התלהב וכתב ביקורת נלהבת על השיר, כעמוד אחד של שבחים. מקצועו בחיים, אם מותר לומר, היה מבקר ספרותי והוא הרגיש כאילו מדובר במגרש הביתי שלו

 יוסי קרני תקף את השיר ב"שטחי, רדוד, מעורר רחמים."

מנהל האתר דרש מיוסי קרני להתנצל. יוסי קרני חש שהוא עבר גבול בציניות שלו ואכן התנצל. אך טרול חדש בשם "עובר ושב" שהופיע בשטח לא התנצל ואמר ש"באתי וראיתי כיצד החינגה שפתח בה קורא קורא שרירר למראה עלמת הכפר ויצאו לו העיניים, התאמץ לצאת מגידרו ומרוב ריר טבע ונחנק. השכל שלו היה כה רופף עד שכנראה היה צריך מילון בכדי לצאת מן הדיסלקסיה שלו. אידיוט"

קורא קורא נעלב וכתב: - תוהה= יוסי קרני-

הטרול עובר ושב כתב: -אם לא הייתי מרחם על עלוב נפש שכמותך ודאי היית מוצא עצמך במוסד סגור. אתה לא יודע אם מי אתה מתעסק, פחדן עלוב. ותרגע מהר – קפיש?-

אחר כך כתב תגובה בשמו של קורא קורא –אני פחדן ולכן לא אגיב-

 

קורא קורא נעלב, גם בשל חוסר התמיכה שזכה לה מידיו של מנהל הפורום "מר מחר" וגם בשל שתיקת הגולשים.

אך באי מייל שלו מצא הודעה מפתיעה:

"שמי שלומיק ואני ממלצר באינטרנט בקפה תמרה ברחוב עוזיאל בתל אביב. ראיתי מישהו שכתב דברים חריפים עליך. בפורום "פצץ". הוא נטש את מרקע המחשב וקראתי את מה שכתב, לכן פניתי אליך. הוא יושב כאן כל יום בין שעה ארבע לחמש אחרי הצהריים. בוא ותיווכח מי זה ותגלה כמה דברים אבסורדיים"

 

קורא קורא ישב בבית הקפה מאחורי שולחן שעמד ליד מסכי המחשב. לפני כן הוא דיבר עם המלצר שלומיק שאמר לו כי יסמן לו בעת שהגולש מופיע.

והנה הופיע נער, גמלוני. אולי בן ארבע עשרה חמש עשרה, בלורית חביבה ומשקפיים עגולות התיישב על יד המחשב והחל להקילד על גבי המקלדת.

סימון מידו של המלצר. קורא קורא ניגש אליו, שם יד על כתפו ושאל בחביבות:

"בחיי אתה נראה לי מוכר, מי אתה?"

"אני יוסי, יוסי קרני"

"טעות" אמר קורא קורא: "בבית אתה כותב כיוסי קרני אבל כאן אתה כותב כתוהה או עובר ושב הטרול!" הביט בו במבט נוקב

"וגם בתור הגולשת "פזית" והגולשת "עלמת הכפר" "דרוליק", "666" וגם בתור המנהל של הפורום "מר מחר"" התערב המלצר שלומיק וחייך חיוך ארסי

"אז אתה רוצה להגיד לי בעצם אני ואתה היינו הגולשים היחידים בפורום המסכן והמנחוס הזה!" צחק קורא קורא.

יוסי או תוהה  או עובר ושב או עלמת הכפר או פזית או דרוליק או 666 הביטו בו בפחד מבעד לזוג עיניים של נער אחד מוג לב, הוא פלט צווחה כמו עכבר שנתפס על ידי חתול ונמלט מן המקום.