"לפעמים המשכתי עם כותבים אחרים
עם צלילים מלווים בין הצללים
אבל אין להם מספיק כבישים מהירים
אין להם די מקומות רחוקים"
נהנתי לקרוא. לא בטוחה שירדתי לעומק הדברים.
אולי תפסיק לעשן כבר? (-:
תודה לך.
כן..זה כתוב בתבניות של השיר שלו עם איזכורים לשירים שלו שהשפיעו עלי..
היי בובי אני יודע שאתה יודע
שמה שאי פעם כתבתי ועוד אכתוב
לעולם לא יהיה כה טוב
כמו מה ששמעתי ממך ועוד שומע
כי לא צריך חזאי בשביל לדעת לאן הרוחות נושבות
צריך רק להתעקש ולדפוק על הדלתות
[ליצירה]
"לפעמים המשכתי עם כותבים אחרים
עם צלילים מלווים בין הצללים
אבל אין להם מספיק כבישים מהירים
אין להם די מקומות רחוקים"
נהנתי לקרוא. לא בטוחה שירדתי לעומק הדברים.
אולי תפסיק לעשן כבר? (-:
תודה לך.
[ליצירה]
כן..זה כתוב בתבניות של השיר שלו עם איזכורים לשירים שלו שהשפיעו עלי..
היי בובי אני יודע שאתה יודע
שמה שאי פעם כתבתי ועוד אכתוב
לעולם לא יהיה כה טוב
כמו מה ששמעתי ממך ועוד שומע
כי לא צריך חזאי בשביל לדעת לאן הרוחות נושבות
צריך רק להתעקש ולדפוק על הדלתות
[ליצירה]
מר נביא שקר הנכבד.
על ראשונה ראשונה:1. מכיוון שר' נחמן מברסלב בעצמו לא כתב כלום הרי הציטוט מובא בשם אומריו לכן אין בבילוגרפיה מודגשת,הרב ישעיה הדרי ראש ישיבת הכותל ייתכן ששמע זאת ממשה או דורון
2.אם לא הבנת את המקורות לגבי כוח אוטונומי נפרד של הגוף תפנה שוב למחלוקת רש"י ותוס' לגבי יד מקום הנחה היא,משם התבססה התיזה שלי.
3. לגבי אליהו, כל אחד ופרשנותו, ב70 דרכים ניתן לפרש את התורה(כל עוד שזה אינו סותר את הבסיס, וכבר למדנו " אין חדש בתורה")
4. לגבי פירוש היהדות הסברת במילים אחרות את מה שכתבתי בהבדל הקט שאני רמבמיסט וטוען שלכל דבר יש סיבה לוגית שכן אילולי הסיבה הלוגית זה לא היה ניתן למוח סופי(האדם) להבנה, אם כך הכול גשמי ביהדות מלבד אותו סוד של " לו ידעתיו הייתיו", מפליא אותי שלא התייחסת לתשובת האל לאיוב, אולם זכותך.
5.המהפכנים בצרפת(ליתר דיוק בתחילת המהפכה) חיפשו מהפכה תחוקתית כפי שנעשתה באנגליה, חזור לספרים ותראה זאת.התעלמת משאר הדוגמאות ההיסטוריות
6.ועל אחרונה אחרונה: זה אינו משל יווני אלא בסיס המיתולוגיה שלהם(לאחר מכן רומא)והבאתי זאת להראות שאין הבדל בין פאגניזם למונותאיזם ברעיון
של התקדמות לעבר וחזרה לעתיד. תוכל למצוא מקורות מקבילים במדרשים היהודים לאותו רעיון ומכיוון שאני מתבסס כעת רק על זכרוני ואין לי את הרשימה הבבילוגרפית איני מרחיב.
אם המאמר מעורפל אני מתנצל מראש ויכולת להתעלם ממנו או לקרוא אותו כמה פעמים ואז להביע את דעתך
אולם כפי שאנדי ורהול כבר כתב, " כל אדם זכאי ל15 דקות של תהילה"
ענית התשובה שלי אליך לקחה בדיוק 14 דקות.
שלך
מאיר פרידמן.
[ליצירה]
עגנוני?
פעם הייתי כמוך..." ויי על מאן דאבדין ומשתכחין" ומה אעשה " ושמעתי קול מאחורי הפרגוד לכולם יש חלק מלבד תלמידו של אחר"
( שיבוש הציטטה הוא בכוונה...וכתור תלמיד ישיבה אתה תבין את הרמז)
[ליצירה]
הספר שירה שאחזתי שם במוצב וקראתי בו היה "כל שירי דליה רביקוביץ'", ספר בעל כריכה אדומה, ואז כל עוד שאני קורא, חשבתי על אהובתי...
כך נולד השיר...
[ליצירה]
אוסף טרמפיסיטים יקר.
אכן הבחירה הינה הטעם וההבדל לחיינו, ידועה לי המימרה מהגמ'(ויתכן שזה פרקי אבות או סנהדרין, זכרוני בוגד בי) "על כורחך אתה נולד(חי)ועל כורחך אתה מת"- אז פאראדוכס הבחירה עדין נותר
השיטה החסידית רואה באלוהים כאבא וחבר בעת צרה שניתן לפנות אליו במילים פשוטות ואכן כתוצר של החינוך הזה כך פניתי אליו(כן..אני דתל"ש)עם פתיחה שהיא מחווה לשלום עליכם(הסופר)ובדיבור הכי ארצי שניתן שכן " לא בשמיים היא" ניסיתי לשטוח את טענותי, יכולת כמובן להשתמש ב"הנני העני ממעש" אולם זה לא היה יוצא אמת פנימית מבחינת השפה..
לגבי ההערה האחרונה של תגובתך
אינני שוחר קרבות ואיני איש ריב ומדון, אולם בוודאי ידועה לך האימרה(שוב גמ') " קנאת סופרים תרבה חוכמה" אזי כנראה בכתבי חול היא תרבה ציניות ובוטות, ומכיוון שלא הרבה שולטים כאן במהות ובמשמעות של מהפכת שנות ה50 המאוחרות בארה"ב בבחינת הכתיבה והשפה(ה"ביטניקיות") או תורתו של מישל פוקו מבשר הפוסטמודרניזם אמתן את תגובותי
ולכל מי שפגעתי הרי אנוכי מתנצל בפומבי לפני קהל עם ועדה.
אין כאן הבטחה שלא אפלוט עוד שטויות בהמשך אולם מכיוון שזה הוגדר כשטויות הרי " עוזב ומודה ירוחם"
לא כך?
שלך בהוקרה אישית על "גזל הזמן" שנטלתי ממך בקריאת המונולוג שלי
מאיר פרידמן.
[ליצירה]
שולח גיל גילי
ההודעה בן זונה נשאר בן זונה....לא יוריד את עצמי לרמה הנמוכה שלך יא
אפס מאופס (זה היה כל כך ברור שתכתוב משהו בסגנון של"היא חרא
של זיון"כי אין לבן אדם כמוך דברים אחרים טיפ טיפונת יותר
חכמים מזה...לא נורא מאיר'קה יהיה בסדר...)
נשלח מעמוד היוצר
תאריך 5/9/2005 13:20:27
תגובות