קצב/ שי ד.
אני לא עומד בו.
אחת
וחצי
נלך לישון
שלוש
עבר
אומר לי השעון
לוחץ
חזק
למטה שם בראש
אם היה עוד
זמן
יכולתי אז לגמור
ולא
שלא
נתנה לי הזדמנות
פשוט
האור
נדלק פה בטעות.
[ליצירה]
מסר עקר.
אני מבין מה שאתה אומר אבל לא זאת הייתה כוונתי. הרי, אתה השתמשת בדימוי של שנת לימודים כתיאור הרגשתך. "חדרים" ו"פרוזרורים", יש בלב. מכאן ההשאלה. נכון?
אם כך- זה נכון וידוע ששנת לימודים אקדמית נפתחת באוקטובר אבל זה לא משליך על מצבך שלך (על המצב האמיתי שבו אתה שרוי ומשתמש באקדמיה רק כמטאפורה).
מבין?
לכן, הסיום הזה לא מספק ולא מספיק (לעניותי).
תגובות