תעתועים
מרצדים לנגד עיני
משטים בי.
מסונוור
מושיט את ידי
מגשש
אוחז
את הלא-כלום
אוצר
יקר ממציאות
מתעטף בו
נעלם
נבלע
בתעתוע מרצד
מסך של שקר
אור לכ"ז ניסן ה'תשס"ג
ממש אהבתי.
הסוף זה לא קצת שבירת מבנה?
בעצם, זה לא כזה עקרוני. סתם זה בלט לי בעינים.
בניגוד לסוערה אני כן מסכימה עם הענין של השקר.
אומנם אפשר לשנות את זה ולהשתמש בזה לטובה אבל היסוד הוא שקר..
הי, אם אתם פותחים אני ישמח להצטרף למכון.
יפה מאוד, הניסוח. והרעיון.
ואש יוקד יקירי, אתה מוזמן להכנס לתרבות שנטשת, ולקרוא את ההודעה של איתם הפותחת שרשור, לגבי "הכלי הוא המסר".
ובתור אחד שהיה בתקשורת אתה אמור לדעת את זה.
--------
אני עובר על תוגבתי ומגלה שיש פחות מידי תשבחות ליצירה.
אז מויש, קרא עוד פעמיים שלוש את השורה הראשונה. אני מתכוון לכל מילה שם.
[ליצירה]
יפה יפה..
ממש אהבתי.
הסוף זה לא קצת שבירת מבנה?
בעצם, זה לא כזה עקרוני. סתם זה בלט לי בעינים.
בניגוד לסוערה אני כן מסכימה עם הענין של השקר.
אומנם אפשר לשנות את זה ולהשתמש בזה לטובה אבל היסוד הוא שקר..
הי, אם אתם פותחים אני ישמח להצטרף למכון.
[ליצירה]
וואי.
יפה מאוד, הניסוח. והרעיון.
ואש יוקד יקירי, אתה מוזמן להכנס לתרבות שנטשת, ולקרוא את ההודעה של איתם הפותחת שרשור, לגבי "הכלי הוא המסר".
ובתור אחד שהיה בתקשורת אתה אמור לדעת את זה.
--------
אני עובר על תוגבתי ומגלה שיש פחות מידי תשבחות ליצירה.
אז מויש, קרא עוד פעמיים שלוש את השורה הראשונה. אני מתכוון לכל מילה שם.
[ליצירה]
*
קודם כל - תודה.
ההמשך יבוא, בעז"ה. כלומר, ההמשך מתוכנן, אבל זה לו זמן רב מאוד שהוא מתעכב איפשהו בדרך בין הראש ליד, לעפרון ולדף..
על כל פנים, אני מקווה שהוא יבוא.
חוץ מזה, זה נראה כאילו אנשים מנסים לראות (או רואים) בסיפור הזה סיפור שאפשר לפענחו, ובוודאי כותבו התכוון למשהו מסוים.
אז לא. לא התכוונתי לכלום, חוץ ממה שגלוי לעין, וקצת ממה שפחות גלוי לעין. אבל מה לעשות,ברגע שכתבתי ופרסמתי, היצירה כבר לא שייכת לי, וכל אחד יכול לראות בה מה שהוא רוצה.
אז אם מישהו מחפש פענוח, אצלי הוא לא ימצא. אבל אם הוא רוצה לתת פירוש משלו, או לנתח, ואולי גם לנסות להבין מה היה בראשו של הכותב כשכתב את זה, ואלו תסביכים נפשיים עומדים מאחרי הסיפור ובלה בלה, אין לי בעיה, בכבוד.
אבל לדידי, זה רק סיפור, ותו לא.
ושוב תודה, אם כי אני ממש לא חושב שהכישרון נוטף לי בין האצבעות, הראל. אולי יש לי כשרון ואולי לא, את זה אני לא יודע. אבל בודאי שאין צורך להגזים.
[ליצירה]
טוב,
חושבני שלקשקושי השכל אני לא אתייחס.
לגבי הטענה שלך על זה שאני משהה את הכנסת ההמשך, אני פשוט לא רוצה שיהיה הפרש זמן גדול מדי בין החלק השני לשלישי, לכן אני דוחה את הכנסתו. יש?
(על כל פנים, אני מרגיש מאוד מאוד לא נעים כשמישהו מזכיר אותי או דבר שאני עושה יחד עם מישהו או משהו שהוא עושה, כשההבדל הוא הבדל של שמיים וארץ. לטובתו כמובן.)
[ליצירה]
אהממ..
ברור.
אני יכול להסביר קצת דברים חיצוניים, לא יותר.
בעצם, אני אסביר רק מה זה טריולות.
כל תיבה במוזיקה מחולקת לארבע (נלך על מצב פשוט).
כל רבע מתחלק לרוב לשניים, ואז זה שמיניות. טריולות זה חלוקה של כל רבע לשלוש.
זה פחות או יותר טריולות, בצורה שטחית ולא מדויקת מאוד.
מצטער, אני לא חושב שאני הולך להסביר כאן יותר.
[ליצירה]
אפשר.
מתותא = מתחת, אם כי אני לא בטוח שהצורה הזאת קיימת בש"ס. קיים מתותיה,או תותיה, כלומר מתחתיו, אבל אני לא יודע אם קיים מתותא.
דוד, אתה צריך לפתוח בסיבוב כזה?
תגובות