חסר לי רק שורה אחת בסוף במשקל "שום רגש טוב אינו מפציע"..
וכבר אמרתי לך מה דעתי על מלנכוליות צרופה..
"אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזאת, את אומרת. אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור. אתה לא יכול אחרת. לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת. אני מחפש ומוצא את זה.
כנרה שאני לא יכול אחרת".
עצב הוא כלי, שלב בדרך ל-
אסור להישאר תקועים,
מכורים.
ואגב, החברים של נטאשה, כמובן.
[ליצירה]
חסר לי רק שורה אחת בסוף במשקל "שום רגש טוב אינו מפציע"..
וכבר אמרתי לך מה דעתי על מלנכוליות צרופה..
"אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזאת, את אומרת. אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור. אתה לא יכול אחרת. לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת. אני מחפש ומוצא את זה.
כנרה שאני לא יכול אחרת".
עצב הוא כלי, שלב בדרך ל-
אסור להישאר תקועים,
מכורים.
ואגב, החברים של נטאשה, כמובן.
[ליצירה]
אסף אני לא בטוחה שבשיר ישנם טענות כל שהם שאפשר לזלזל בהם.... זה...הטחות חסרות כל פשר ולכן כן בפירוש אפשר להפנות ת'גב ולהגיד-לא בשבילי. טיעונים(ואפילו הטיפשיים ביותר...(; ) אפשר לקבל אבל משפטים נבובים לא.
אני מצטערת אבל לי נראה ששיר לא התכוונה לכלום חוץ מלהוציא קצת החוצה..(למה בכזאת בוטות אני לא מבינה? ואיפה הפן האומנותי...מצטערת אבל גם זה נעלם מעייני)
אני כן חושבת שעם ליטוש והוספה של מעט יותר תוכן לשם המפוצץ השיר יהיה נוגע יותר
בהצלחה שיר!!!!!
[ליצירה]
הרעיון והצליל יפה אבל משום מה הכל היה נראה לי מלא סתירות לדוג' :"אותך אדע במעשיי"
מול:"אעבוד ולא אדע את מי"
יש בך מודעות עצומה לישות שמאחוריך אך אתה עדיין כותב שאינך יודע את מי אתה עובד.. דווקא הרעיון של לא להסתכל אחורה אלא כמו שכתבת לדעת במעשים היא לדעתי ידיעה אמיתית יותר. איך ניתן לעבוד ולא לדעת את מי כאשר מעשה העבודה עצמו הוא הידיעה??
[ליצירה]
[ליצירה]
איילה תודה רבה!
אמ..ובקשר ללא הכי נאמן למציאות דווקא במקרה של מלכת הלילה שלי זהו התיאור המדויק....(לצערי).
תגובות