לא מזמן הכרתי ילד עם מחלת ההתמכרות\הוא בסה"כ היה בגיל ההתבגרות\הוא רק רצה לנסות לברוח קצת מהצרות\אבל מהר מאוד שקע עמוק בתוך הרחובות\ לילות ארוכים מלאים רק סיוטים\הפחד זוחל עמוק בפנים\מקלט חשוך\לא יודע לא זוכר לא רוצה לדעת\האימה משתיקה\רגע של חולשה\אני עוד יראה להם מה אני יכול\ אסטרטגיה זה חשוב\תמיד תחשוב שוב\קרימינל, רוצח, מכר לעצמו ת'חיים\כדי לשמוע זעקות כאב שגרם לאחרים\ ילד חסר ישע\לא עשה שום פשע\סה"כ לא למד לאהוב\ועכשיו הוא יודע רק לכאוב\איש מברזל שלא מרגיש כלום\לב של קרח, עיניים של רוצח\. עם כל יום שעובר אתה לומד לשרוד יותר\הדם מתערבב עם זיעה קרה שלך\שנוטפת מהמצח ישר על הגופה\ השריטה שלך הופכת עמוקה מיום ליום\אפילו לא מצליח כבר לברוח לחלום\ די, אתה כבר לא יכול\מספיק עם הכל\מנסה להיגמל מהכאב של עצמך אבל הכל נהיה שחור\. מתחיל לדמם, פצוע כמו חיה\זוחל בשארית כוחותיך לבקש עזרה\אנשים טובים אותך אוספים\ביחד איתך מרימים ת'רסיסים\כי זה מה שנשאר מהחיים שלך ילד\פצע עם מוגלה שלא מעלה גלד\ הקריז חזק ממך\הפלאשבקים מתחילים\מחטים מזוהמים, מקלטים, אנשים\הזיעה הקרה הופכת לחמה\לא מפסיק לרעוד, ולא מאימה\ מחזיק מעמד, חייב לשרוד\זה הדבר היחיד שאתה יודע לעשות טוב\ עם כל יום שעובר, אתה רוצה יותר\שאריות של תקווה מתחילות להצטבר\. עבודה קשה, שיחה על גבי שיחה\אתה מגלה את החיים שלך לעצמך\כ"כ הרבה סבל עברת והדחקת\אבל הצלת ת'עצמך ממוות בטוח\. לאט לאט מתחיל לחיות את החיים\מגלה שיש הרבה אנשים נפלאים\ היום אתה כאן\פעם היית שם\עם כל הקשיים\אתה אדם מדהים\הקלפים גלויים\נגמרו המשחקים\הכל אתה מגשים\כי בחרת בחיים.