``מימינו אש דת למו``
 תגובה לעצת רב מה לעשות סביב המדורה בל"ג בעומר 
וההר כולו בוער באש : 
להתלכד סביב המדורה ולדמות בדמיון קולקטיבי מודרך כי אנו שוב סביב ההר הבוער באש:
 ``מפני אשר ירד עליו ה` באש`` . 
אלא שבארץ ישראל הותך ההר כליל והאש שבפיסגתו כאילו נחתה על הקרקע ממש. עומדת ומרצדת מולינו  על אדמת קודש זו . 
אותה האש, כמי האומרת לנו  : ההר הותך ועתה כל שנותר על אדמת קודש זו להתיך`` גם את לבבנו לכלל ``אחד`` להיותינו ראויים לקבל פני השכינה
 כעם אחד מול ה` אחד . 
שהרי גם לא באה אש ה` לעולם אלא  :
``למו``....  ["אש דת למו]
לתועלתם של כלל בני האדם שיהיו אוהבים זה לזה. 
בקיצור להביט זה בזה לאור הלהבות המרצדות ולהבטיח בלב אוהב כי הפעם ``ואהבתך לריעך כמוך`` לא יכזיב. 
והפעם נגיע לחג השבועות אוהבים וראויים יותר לקבל פני השכינה ולחדש את הברית בדרך 
לגאולה השלימה 













