סימה החתולה הסיאמית סימה הסיאמית היא חתולה די דינמית מתוקה היא וגם חיננית, גוון עיניה כחול כגוון הים, ולהשתובב ולהתפנק היא יודעת גם יום חמישי אחד היא אל החצר יורדת וכהרגלה עם חבריה נפגשת, "בוקר טוב , מה שלומכם, מה נשמע?" היא שואלת, ופבריציו החתול הג'ינג'י עונה "הכל בסדר גמור" פבריציו מעלה רעיון, "אולי היום אנחנו נערוך מבצע ניקיון" שושו הפרסי המלא חשיבות עצמית אפרפורת המבוגרת והעצמאית, וקופצני העכבר מסכימים מיידית, בזה היום החצר תהיה נקייה ומצוחצחת וכך האווירה תהיה נעימה ולא מצוברחת, פבריציו בתוכניתו דבק ותפקידים הוא מתחיל לחלק, "שושו, אתה צבע בצבע ירוק את הגדר " "ואני את העשבים שמסביבה אעקור ואסדר" אפרפורת הלכלוך אל המריצה תאסוף, וקופצני את הדשא יגזום בסוף ובדיוק כך היה, כולם הצטרפו אל המבצע ללא כל שהייה שושו אחז במברשת במרץ וצבע, וכשהגדר היתה צבועה כולה הוא התמלא בשמחה וגאווה. והוא הוסיף ואמר: "עכשיו הגדר יפה ומבריקה" "תיכף כל החצר תהיה מבהיקה." אפרפורת את העלים והאשפה אל המריצה היא אספה, המלאכה היתה לא קלה ואף קשה מעט אבל ההרגשה היתה טובה כי היא סיימה כמעט. קופצני העכבר גזם את הדשא, שרק ופיזם בהפסקה כולם נחו, והוא סנדביץ' כירסם, לאחר המנוחה הקצרה עבודתו המשיך אט אט, כאשר פבריציו התקרב אליו בלאט "אתה רואה כמה נחמד, איזה יופי" את תפקידך מילאת ללא כל דופי" לקראת ערב כאשר השמש שקעה לה רוח קלילה וחרישית נשבה, וכך כולם שרו יחד במקהלה חצרינו נקי סוף סוף, לה לה לה לה" "ביתנו הוא הכי מסודר ויפה, ההנאה שלנו היא מלאה."