אני יקח תנקודה מאז שנולדתי לא באמת XD

כי היו משתנים מלא מלא מלא דברים.

הרבה טעויות שעשיתי ועכשיו אני יודעת איך היה אפשר לתקן אותם, הרבה לקחים.

והרבה פניות לא נכונות שפניתי.

טוב אז אולי לא באמת נתחיל מאז שנולדתי חח כי לא נראה לי שקרה אז משהו שהתחרטתי עליו><"

אמ.

נתחיל מזה שמה היה קורה אם לאנשים לא היה באמת אכפת איך נראית הסביבה?אני מתכוונת שהיה אכפת לאנשים מהאופי, הכל באמת היה יכול להיות אחרת.

וכל מי שקורא את זה אני בטוחה שהוא מסכים עם זה!

כי למי לא קרה שפעם צחקו על משהו שיש לו במראה החיצוני? לא משנה מזה זה גם אם זה ניתן לתיקון וגם אם לא, בטוח היו כאלה רגעים. היו כאלה שלא שמו לב לזה והמשיכו הלאה [ואנשים כאלה אני בטוחה שיותר קל להם בחיים, לעומת אלה שלוקחים את זה קשה יותר] היו כאלה שרצו לנקום, והיו כאלה שבחרו לבכות בפינה.

אל תגידו שאני לא צודקת, וכשאני אומרת לבכות בפינה אולי זה לא במאת לבכות על כל מילה שאומרים לך אבל ישר להתעצב מזה ולחשוב שכל היום שלך נהרס מזה [שאגב, אני חלק מהאנשים האלה, כן מה לעשות כזאת אני-_-].טוב אני לא ימשיך להסביר על זה כי אני בטוחה שכל אחד כבר יודע את כל הדברים האלה ואני יגיעה לנקודה.

עכשיו הייתי יכולה להיות אולי עם הרבה ביטחון עצמי, שנדמה לי שפעם היה לי אותו, אבל עם השנים כל פעם שצחקו עליי ולעגו לי אני כמובן לקחתי את זה ברצינות אבל לא אמרתי להם כלום, חלק כבר הפסיקו למעשה נדמה לי שכולם אבל אני יגיד לכם מה? הם השיגו מה שהם רצו.

הם השאירו בלי ביטחון.. וזאת הייתה הטעות שלי.

הייתי יכולה להחזיר להם או משהו או שאם הייתי אחרת לא היה אכפת לי מזה אזזהו שזה אחרת והיה לי אכפת מזה וזה מאוד השפיע עליי והנה התוצאות.

אם היה לי ביטחון עצמי הייתי באמת יכולה להיות כמעט בן אדם אחר. מאוד שונה ממה שאני. אני דווקא אוהבת את האופי שלי, אבל לפעמים הייתי רוצה קצת יותר ביטחון כדי להגן על עצמי, כדי שלא יחשבו שאני חלשה. אולי אנשים היו מעריכים אותי יותר.

ואני כן עצמי, אני לא מנסה להיות מישהו אחר, פשוט עם הזמן כל הדברים האלה שינו אותי. ועכשיו אני כזאת.

היה נחמד אולי להיות קצת יותר מרדנית, בטוחה בעצמך, זה לדעתי היה נותן הרגשה טובה, אם כאלה קוראים פה, כאלה שיש להם ביטחון תגידו לי שזאת לא הרגשה טובה.

עכשיו זה שאחרים לועגים לאחרים גורם גם ללחץ חברתי מה שמוביל לזה שגם מי שאני אהבתי/אוהבת באמת שאין לי מושג כרגע, הצטרף לאותה חבורה שתמיד לעגו לי ואני בטוחה שזה לחץ חברתי אלא מה עוד?

זה ממש מבאס שכמעט כל האנשים היום חשוב להם רק מהאופי, ואולי גם לא והם רק רוצים להראות שהם כאילו "חזקים" בוא נגיד ככה.

אבל הם לא יודעים שהם פוגעים באנשים אחרים, והם לא יודעים שאולי אם הם לא היו כאלה הכל היה יכול להיות אחרת.