אבל שחף..זה בדיוק מה שעשיתי :-)
הווה- הילדונת השרועה על החוף
עתיד- בעוד מספר שניות תרוץ למים
והרגליים לא נכנסו לתמונה בטעות, ארבתי לקומפוזיציה הזו יותר מ20 דקות.. אני חושבת שהן מוסיפות את הפאנץ' לתמונה ובלעדיהן היא הייתה סתמית.
תמונה מאוד מעניינת.
הקומפוזיציה פשוט מעולה [זה שהילדה בקצה כל כך מוסיף!].
הרגליים למעלה, אמממ, בעיקרון הן הורסות, אבל מצד שני הן גם מוסיפות. זה נראה כאילו הן נכנסו בטעות [מה שאני משערת שאכן קרה], ולכן זה הורס, אבל כאוביקט מכוון הן בהחלט יכולות להוסיף. איך עושים את זה? אולי ע"י השם. אני ממליצה לך לחפש שם שיכלול גם את הרגליים שלמעלה בתוך התמונה, ויפתור את הבעיה הזאת.
בכל מקרה, מצויין.
אוקיי, אז אם ככה - מצויין.
באמת לא הבנתי את השם הקודם ותהיתי האם הוא מכוון לרגליים שלמעלה. [רק שלדעתי זה לא מספיק ברור שזו הכוונה. אבל זו כמובן הבחירה שלך...]
וואו!
הקומפוזיציה של זה נותנת נקודת מבט מעניינת ממש.
כשראיתי את זה היתה לי הרגשה של החול בידיים ממש...
הדבר שהכי נתן לי הרגשה של עומק בתמונה זה הרגליים למעלה.
רק דבר אחד- לא כ"כ הבנתי את השם, למרות ההסבר שנתת.
[ליצירה]
אבל שחף..זה בדיוק מה שעשיתי :-)
הווה- הילדונת השרועה על החוף
עתיד- בעוד מספר שניות תרוץ למים
והרגליים לא נכנסו לתמונה בטעות, ארבתי לקומפוזיציה הזו יותר מ20 דקות.. אני חושבת שהן מוסיפות את הפאנץ' לתמונה ובלעדיהן היא הייתה סתמית.
[ליצירה]
תמונה מאוד מעניינת.
הקומפוזיציה פשוט מעולה [זה שהילדה בקצה כל כך מוסיף!].
הרגליים למעלה, אמממ, בעיקרון הן הורסות, אבל מצד שני הן גם מוסיפות. זה נראה כאילו הן נכנסו בטעות [מה שאני משערת שאכן קרה], ולכן זה הורס, אבל כאוביקט מכוון הן בהחלט יכולות להוסיף. איך עושים את זה? אולי ע"י השם. אני ממליצה לך לחפש שם שיכלול גם את הרגליים שלמעלה בתוך התמונה, ויפתור את הבעיה הזאת.
בכל מקרה, מצויין.
[ליצירה]
אוקיי, אז אם ככה - מצויין.
באמת לא הבנתי את השם הקודם ותהיתי האם הוא מכוון לרגליים שלמעלה. [רק שלדעתי זה לא מספיק ברור שזו הכוונה. אבל זו כמובן הבחירה שלך...]
[ליצירה]
וואו!
הקומפוזיציה של זה נותנת נקודת מבט מעניינת ממש.
כשראיתי את זה היתה לי הרגשה של החול בידיים ממש...
הדבר שהכי נתן לי הרגשה של עומק בתמונה זה הרגליים למעלה.
רק דבר אחד- לא כ"כ הבנתי את השם, למרות ההסבר שנתת.
[ליצירה]
מצטערת,אבל אני מוכרחה:
התמונה גזורה בצורה מרושלת ולא נעימה לעין, כאילו נערכה בחיפזון-העיקר להציגה ברבים.אבל מעבר לקטנוניות העיסוק בויזואליות של ה"יצירה" אני מתקשה להבין איך אדם יהודי מסוגל להשוות יהודי אחר לחיה, ובעצם לטעון כי הוא פחות ממנה. רק לי יש אסוציאציות של מלחמת העולם השניה? כמה רחוק עוד תגיע ההסתה נטולת הרסן הזו? האם היא תיפסק רק כאשר יישפך פה דם? האם אי אפשר לעמוד על עקרונות ולדבוק באידיאלים בדרכים חיוביות?
מאט יקירי, כן. מאחורי כ-ל זוג עיניים יש נשמה. (ניצוץ אלוקי למקרה שסיסמאות ולהט המונים השכיחו ממך את העובדה), גם אם היא לא חושבת כמוך.
[ליצירה]
לכבוד הוא לי להיות הראשונה להגיב.
עיצוב גרפי נפלא ממש! נדמה שהדמות נשאבת פנימה (בצד שמאל, הכהה יותר), נאבקת על רצונה להשתחרר, לפרוץ (בצד ימין,הבהיר בהתאם).
רק שאלה לי.. ברוב בורותי.. מיהו/י אותו/ה מ.י בן גריון?
[ליצירה]
איכשהוא תמיד היה ברור לי שמבריחים אותה מהארמון בתוך כל הבלאגן, או שאחשוורוש מבין את הקשר העמוק שיש לה לעמה ולכן משחרר אותה ללא תנאים.
חיפשתי עכשיו בפסוקים ולא מצאתי תיאור של מה באמת עלה בגורלה, בע"ה אחפש בפרשנים-מבטיחה ליידע אם וכאשר אמצא משהו מעניין.
(ואגב.. אני לא בטוחה שהקרבה של אדם פרטי עבור עם נחשבת לטרגדיה.. לאורך כל הדורות אנשים חשו גאווה של ממש למות על קידוש ה'. לעמ"י אין קיום של ממש-קיום ייעודי-כפרטים. רק כקבוצה).
[ליצירה]
וואו,מופלא! משהו במילים מזכיר לי את מילות הרב ("שמש האידיאה", "ינהרו אלי תודעה",קול מזמר בפנים"). ייתכן שהושפעת ממנו?
בטוחה שלא הבנתי הכל ומבטיחה לקרוא עוד פעמיים לפחות :-)
תגובות