[ליצירה]
יפה על האומץ לגבי הפעם ראשונה ניקוד. זה גם תוחם יותר את המקצב. אבל אני חושבת שמרגישים שהפוקוס של השיר לא על התוכן וזה טיפה גורע. כמו תמונה של פרחים מאוד יפים, שהפוקוס מאחורה. אז הנושא טוב אבל צריך עוד ללטש.
חוצמזה, הבעיה בניקוד היא שצריך מאוד לדייק.
לדוגמא, נדמה לי שצריך להיות דִימעותיה (חיריק) ומה זה שבי דבק? ולמה קפלי ודהוי לא מנוקד? אם מנוקד אז מהתחלה ועד הסוף.
סליחה אם יצאתי ביקורתית משהו, אבל זה דווקא כי יש משהו בשיר, וחבל לפספס אותו...
דנדוש.
[ליצירה]
טוב אני לא יודעת לנקד אבל ככה לומדים.
(ואני ממש אשמח אם מישהו יסביר לי את כל הטעויות, ובטח יש הרבה)
שבי הדבק - זה מלשון להיות שבוי (אסור) בדבק. כי דבק זה מדביק ומשאיר במקום אחד (אבל זה כמובן גם משל לשבי אחר...)
[ליצירה]
בלוג?
בס"ד
זה נראה כמו בלוג, או שאולי בלוג נראה כמו "צורה"? (כן כן, אני מדברת אליך 'רדף השיג') (=
לדעתי מקסים ממש. וקורע.
תמשיכי לכתוב. תמשיכי גם לחכות לאורחים.
אולי בסוף באמת יצא מזה משהו... (=
(לא אברהם ושרה יצאו כמה בשורות, וילד)
תודה!
[ליצירה]
אחותי לצרות..
כל כך התחברתי למה שכתבת מחוויות של שנה שעברה...-צרות של קומונריות...
המון ב"הצלחה בעבודת הקודש העצומה שלך!
ואל תשכחי שהמצב הזה הוא לא מובן כ"כ-של הבדידות..יש חיים אחרי כן-גיליתי אותם השנה:)
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
"מבדידות האנשים הופכים קשים,
מעטים יוצאים ממנה נשכרים,
יש הפוחד מהדממה,
יש המגלה בה נשמה"
י. גפן
לא להתייאש! כשמגיעים לרגעים כאילו מביניפ עד כמה חשובים חברים ואז הולכים ליצור את החברות הזו.
[ליצירה]
אנשים אתם חמודים!!!!!!!!
(יצאתי פאקצה? לא נורא...אבל אתם באמת משהו...)
תודה על התגובות! חיממתם לי את הלב! כן... בסוף הבדידות תעבור. ואני מקווה שעד אז לא נתרגל אליה...
חנוכה מלא אור ושמחה לכולם!
[ליצירה]
טוב אני לא יודעת לנקד אבל ככה לומדים.
(ואני ממש אשמח אם מישהו יסביר לי את כל הטעויות, ובטח יש הרבה)
שבי הדבק - זה מלשון להיות שבוי (אסור) בדבק. כי דבק זה מדביק ומשאיר במקום אחד (אבל זה כמובן גם משל לשבי אחר...)