[ליצירה]
כשקראתי את שירך שמתי לב שככל שאת מגביהה תפילה אני יורדת במעלית (בצד ימין של הדף) ע"מ לקרוא.
יש משהו במתח הדקיק הזה שגרם לי לחבב עוד יותר את שירך (:
[ליצירה]
מקסים!
באפלולית המקום (בית רפאים?מחסן?,חדר?,מרטף יינות?,סליק?....
מגיחים פריטים דלוחים קיומם כמעט משתווה לחוסר קיומם
ספק אישה ספק נערה מסתובבת בחדר
ראשה לריצפה האם האפלולית מספרת לנו על המצב הרגשי שלה?ואוליי על דלותה?או על שקיפותה
יש משהו עדין בציור,כמעט נשי על אף אווירה טורדנית
נראה לי שהציור מתכתב מעט עם ציורים מהמאה ה-17 דוגמת "מוזגת החלב" באפלוליות ובאלומת האור שבוקעת ממקור אחד ומאירה מעט את פניה
יכול להיות שיש גם התכתבות עם המאה ה-19 שם החל העיסוק בחרדות,חלומ ות,רוחות הרפאים בנישמתו של אדם,שגעון,,,כמו ציורין של מונק
חבל שלא מצויין גודל היצירה,מצע היצירה והחומר שבו ציירת
האם הציור הוא על קרטון גלי?
[ליצירה]
שמואל ידידי
אני אוהבת את השיר
יש זרימה בקריאה
תחושה של דיוק בבחירת המילים
למעט 2-מקפים שמיותרים בעיניי
אני אוהבת אותו
וגם את תוכנו,יש בו משהו שאוחז בזכרון
ואם לא היית תופס אותו היום
מחר היה חומק,עם התחלף הדור.
(בגלריה ג'ולי .מ מוצגת כרגע תערוכה של יעקוב מישורי,שלקח את סמל הפועלים והפך אותו למחאה פוליטית,בשלל צבעים
אני מניחה שלא לזה כיוונת ואם לזה כיוונת השיר אף חזק יותר בעיניי
בכל אופן נראה לי שיהיה לך מעניין לראות מבט ויזואלי,עמוס סמלים,ומחאות כשגיבורו הוא איש מעמד הפועלים
(שבמקרה התערוכה הוא בונה המדינה השרמנטי על פטישו והמגל)
כך שזמן זה נראה לי אידיאלי מבחינתך לקפיצה
[ליצירה]
תשמע אתה בחור מעניין
הכתיבה שלך מקורית וזורמת
אני סקרנית לעוד
ממליצה לך לקרוא מעט חנוך לוין (הוא עושה שימוש מעניין בשמות) וגם הציניות שלו חותכת
צחית
[ליצירה]
קודם קול סליחה מנוגה
עשיתי טעות כשהגבתי לה
במקום למישהי אחרת
חשבתי שתוכן הביקורת לא נוטב למקום הנכון
(נוטב לרגש במקום לשכל)
אז שוב פעם סליחה
ומישי אחרת
לא לקחתי את ביקורתך אישית
חשבתי שנגה "מפגיזה" אותי מכעס
על תוכן ביקורתי (יחסתי את זה לחוסר בשלות)
ושוב פעם הסליחה מנגה
פישלתי בענק