[ליצירה]
לי קשה להנות מיצירות כאלו, גם אם הן כתובות טוב. אולי בגלל שאינני מבינה בשירה.
כואב נורא.
נורא.
בכיתי.
משום מה, בקריאות חוזרות, נדדו מחשבותי לקרקע גוש קטיף שנבתקה באכזריות.
מי ינחמנו.
[ליצירה]
על מה שיאמרו העולם - צ"ל על מה שיאמר העולם.
הרגש אכן חזק וברור, אבל המשלב נמוך מאוד וחבל. כשאת כותבת בתחביר כזה ובמשלב נמוך, נראה כאילו היה עדיף לכתוב את אותו דבר בלי הרווחים - כקטע רצוף.
המסקנה בסוף - גם אם נכונה, בלי קשר כרגע - ברורה מדי, וכתובה בצורה גלויה מאוד, מה שמקטין ומקהה אותה, לדעתי. ושוב, חבל.
[ליצירה]
יצירה מדהימה!
הדיבור האינטימי עם הקב"ה, וההתוודות על כך שאתה אינך מה שאתה יכול להיות, כשבפיסקא הראשונה אתה מבאר שאתה לא מצליח לאהוב כל אחד מישראל...
אין מילים.
נפלא!!!
[ליצירה]
בועז - קבל ח"ח.
עידו - כנ"ל, בהסתייגות, שאני חושבת שיש עוד הרבה סוגי יוצרים באתר, לדוג' שלום ירושלמי ומאיר פרידמן לא נכנסים לאף אחת מההגדרות שלך...
[ליצירה]
אהבתי.
רק הסתייגות קטנה -
לגבי המילה "יושבי" ביושבי ביתך, ישנה מחלוקת אם ענינה צפיה או ישיבה, לכן אני חושבת שלכתוב "למצפים לשבת" - זה לא קולע לכונת דוד המלך ע"ה. אולי עדיף: "למצפים לשהות".
[ליצירה]
היצירה מדהימה ביופיה, ומתארת בצורה חיה כמיהה לעבר.
הדבר הנוסף המעניין הוא שלא מתואר ביצירה הסיבה שבגללה המחבר איננו יכול להיות עם הבחורה שעליה היצירה מדברת, רק כתוב: "אני לא יכול להיות איתך", וזה כשלעצמו נותן פתח לפרשנות שונה של הקוראים - איש איש כפי טעמו.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
חלוקה מעניינת.
אני גם סמכימה שהיוצרים והקוראים (ואני כידוע יוצרת רק למגירה בינתיים...) מתחלקים למספר קבוצות, כשהיסודיות שבהם הם אכן אלה שזהכרת בשיר: ישנם כאלה שרוצים אמירה שתגרום למחשבה, וישנם כאלה שרק מעוניינים ביופי החיצוני של השיר גם אם אין בו אמירה של ממש. אני חושבת שזה נכון גם בעוד תחומים של החיים... ישנם הרוצים אוכל טעים וישנם האוהבים כל מיני קישוטים וקשקושים. ישנם כאלה שרוצים שהספר שהם קוראים יאמר משהו חשוב, וישנם כאלה שרוצים ספר כתוב יפה...
יפה אמרת.